2 پرس غذا  برای پس گرفتن مدارك خودرو!

2 پرس غذا برای پس گرفتن مدارك خودرو!

انتشار كلیپی در فضای مجازی مبنی براین‌كه یكی از ماموران پلیس راه دشت ارژن در برابر پس دادن مدارك شهروندی از او دو پرس غذا گرفته بود با واكنش مسؤولان انتظامی روبه‌رو شد.
 این كلیپ بین كاربران فضای مجازی باز پخش شد كه در این فیلم حدود دو دقیقه‌ای، راوی اعلام می‌كند كه پلیس مدارك خودروی او را ضبط كرده و در برابر پس دادن آن طلب دو پرس غذا كرده است.
راوی این فیلم مدعی است كه حادثه ۲۹ تیر امسال رخ داده و ماموران كه در جاده دشت ارژن شیراز حضور داشتند به‌دلیل هفت كیلومتر سرعت بیشتر، كارت خودرو و گواهینامه رانندگی او را ضبط و برای تحویل دادن آن درخواست دو پرس غذا كرده‌اند. در ادامه این فیلم دو پرس غذای گرم مشاهده می‌شود كه شخصی آن را در آن سمت جاده به فردی كه به نظر مأمور پلیس راه است تحویل می‌دهد.
بخش اول این كلیپ درون خودرو تهیه شده كه گیرنده به‌صراحت فیلمبرداری و اظهاراتش را بیان می‌كند اما بخش دوم فیلم كه شخصی در حال رساندن غذا به كسانی كه عنوان می‌شود مأمور پلیس هستند از پشت خس و خاشاك اطراف جاده فیلمبرداری شده است. كمی آن طرف‌تر نیز دوربین كنترل سرعت زیر سایبانی مشاهده می‌شود. پس از آن‌كه فردی كه ظرف‌های غذا را به شخصی كه مشابه پلیس لباس پوشیده است تحویل می‌دهد و به گفته راوی مدارك را تحویل می‌گیرد.
در همین باره یك منبع آگاه در استان فارس به ایرنا اعلام كرد، كلیپ مذكور صحت دارد و در مسیر دشت ارژن این اتفاق رخ داده اما ادعای مطرح شده در حال بررسی است.
احتمال دارد این موضوع به این شكل كه مطرح شده نباشد، در هر صورت این مساله در حال پیگیری است تا صحت و سقم مطالب عنوان شده در این فیلم مشخص شود.