آماده شدم اما بدشانسی آوردم

نعمتی: هر چه زودتر جراحی كنم بهتر است

آماده شدم اما بدشانسی آوردم

سیامك نعمتی وینگر سرعتی و تكنیكی تیم فوتبال پرسپولیس یكی از بازیكنان بدشانس این تیم بود؛ موضوعی كه خودش نیز قبول دارد زیرا در آخرین جلسه تمرین قبل از اتمام اردوی تركیه از ناحیه بینی دچار شكستگی شد و در بازگشت به تهران باید به اجبار بینی خود را عمل كند.
نعمتی در مورد مصدومیتش به جام‌جم گفت:  فكرش را هم نمی‌كردم روی یك برخورد ساده با مهدی شریفی از ناحیه بینی مصدوم شوم. درد بسیار شدیدی را تحمل كردم و خونریزی هم داشتم. البته تیم پزشكی به دادم رسید و خیلی زود با استفاده از فیتیله‌ای مخصوص كه در بینی من جاگذاری شده بود، خونریزی را بند آوردند اما درد شكستگی بینی واقعاً زیاد است و به همین خاطر باید جراحی كنم. خودم فكر می‌كردم با آتل‌های ساده بتوانم دوباره به فوتبال و تمرین برگردم ولی نظر متخصص این بود كه حتما باید جراحی صورت بگیرد و به همین خاطر من هم این موضوع را پذیرفتم.  
  نعمتی در مورد برخورد با شریفی و شایعه عمدی بودن این درگیری گفت:  من و مهدی رفیق هستیم و برخورد هم به شكلی نبود كه بتوان گفت حتی یك درصد عمدی در آن وجود داشت. ما مثل هر روز تمرین می‌كردیم. من با سایر بازیكنان نیز به همین شكل برخورد داشتم چون در فوتبال چنین مسائلی پیش می‌آید ولی هیچ‌كدام مصدوم نشدیم. حالا هم آنقدر تمرین كردم كه برای شروع فصل آماده هستم اما دچار نوعی بدشانسی شدم كه مرا برای چند روزی از تمرینات عقب می‌اندازد ولی چاره‌ای نیست و باید با این قضایا كنار بیایم. باید بتوانم هر چه زودتر در خدمت پرسپولیس باشم و به تیم محبوبم كمك كنم.
نعمتی در پاسخ به این سوال كه برای فصل آینده چه اهدافی را دنبال می‌كند، این‌طور پاسخ داد:  یك‌سری تغییرات در ذهن من ایجاد شده و بیشتر از گذشته دوست دارم به تیم ملی برسم. تلاش‌هایم را هم می‌كنم تا بتوانم یكی از یاران اصلی پرسپولیس باشم. در این فصل به‌دنبال قهرمانی هستیم و مطمئن باشید بیش از گذشته می‌جنگیم. تیم خوب و مربی خوبی هم داریم كه در كنار هم می‌توانیم موفق باشیم. هدف اصلی من این است طوری بازی كنم تا رضایت كادر فنی و هواداران را در پی داشته باشد و به‌گونه‌ای فعالیت‌های آن را دنبال كنم كه به پرسپولیس بیشتر كمك كرده باشم. این مسائل برای من از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.