كالدرون زرنگ باشد  پرسپولیس را قهرمان می‌كند

شاهرودی: تیمی كه برانكو ساخته تا 3 سال آینده قهرمان است

كالدرون زرنگ باشد پرسپولیس را قهرمان می‌كند

رضا شاهرودی، مدافع و هافبك پیشین تیم ملی فوتبال كشورمان كه یك پرسپولیسی دوآتشه است، در مورد شرایط این تیم برای فصل آینده به جام‌جم گفت: این تیم به‌راحتی قهرمان می‌شود. پیش‌بینی من. این است كه پنج یا شش هفته مانده به پایان فصل، پرسپولیس قهرمانی خود را قطعی كند چون این تیم را می‌شناسم و می‌دانم كه بازیكنان خوبی دارد. هر كدام از آنها می‌توانند بهترین شرایط را برای قهرمانی بسازند.
او كه یك بازیكن متخصص در سمت چپ خط دفاع بود، ادامه داد: فقط در سمت چپ محمد نادری، وحید امیری، محمد انصاری و مهدی ترابی را در تیم می‌بینیم كه همه آنها ستاره هستند. با وجود این همه بازیكن مطمئن باشید پرسپولیس قهرمان می‌شود. به عقیده من برانكو تیمی ساخته كه حداقل در سه سال آینده همه جام‌ها را می‌برد. تیمی را می‌بینید كه رقیب پرسپولیس باشد؟ البته من به حواشی همیشگی باشگاه كاری ندارم، خودشان هم می‌دانند كه چطور باید شرایط را بسازند ولی از نظر من، برانكو تیمی ساخته كه سه فصل پشت سر هم نیز می‌تواند به قهرمانی برسد.  شاهرودی افزود: كالدرون اگر زرنگ باشد، همان راه برانكو را می‌رود و از همین راه قهرمانی‌های بیشتری به‌دست می‌آورد. او را مربی خوب و مناسبی می‌بینم و امیدوارم كه موفق باشد. پرسپولیس به مربیانی مثل برانكو و كالدرون احتیاج دارد و هیچ مربی ایرانی نمی‌توانست در این شرایط، هدایت تیم را به‌عهده بگیرد.
شاهرودی در مورد این‌كه سپاهان، تراكتور، پدیده و سایر باشگاه‌ها نیز تدارك خوبی برای فصل نوزدهم دارند، گفت:  آنها هم كار خودشان را می‌كنند و اتفاقا همه این باشگاه‌ها از پرسپولیس پولدارتر هستند و از سوی دیگر، پرسپولیس هم برانكو را از دست داد كه ضعیف می‌شود ولی ضعیف‌ترین پرسپولیس نیز از قوی‌ترین این تیم‌هایی كه گفتید بهتر و جنگنده‌تر است!