تبریك به خانم نویسنده

تبریك به خانم نویسنده


 فاضل نظری را كه می‌شناسید؟! احتمالا باید بشناسید. اجازه بدهید همین‌جا یك مساله جالب را
جلوجلو لو بدهیم. همكارمان زینب مرتضایی‌فرد دارد یك گزارش پر و پیمان درباره افغانستان تهیه می‌كند. حالا جزئیات مساله را می‌توانید شنبه در روزنامه ببینید، ولی اجمالا بدانید یكی از شعرای محبوب و مشهور ایرانی كه در افغانستان هم مخاطب زیادی دارد همین جناب فاضل نظری است. این را گفتیم كه به عنوان یك ایرانی اگر فاضل را نمی‌شناسید یك مقدار وجدان‌تان را قلقلك داده باشیم. بگذریم... فاضل آقای نظری غیر از ساحت شعر و شاعری و غزل‌سرایی، مدیرعامل كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان است.
حالا همه اینها را گفتیم كه این را بگوییم. فاضل آقای نظری به‌تازگی در یكی از احكامی كه زده، خانم بهناز ضرابی‌زاده، نویسنده معروف و مشهور همدانی را به سمت مدیرعامل كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان منصوب كرده است.
خانم ضرابی‌زاده را دیگر باید بشناسید. حالا اگر به اسم هم نشناسید ولی حتما بعضی آثار و مسائل مرتبط با آثارش را می‌شناسید. عارضیم به حضور شما ضرابی‌زاده نویسنده «دختر شینا» است.  كتابی كه دو سه سالی است یكی از كتاب‌های پرفروش بازار محسوب می‌شود و دل خیلی‌ها را برده. این كتاب تا همین الان بیش از 200 هزار نسخه فروش
رفته است.
حالا اگر باز هم دختر شینا را نشناسید و اسمش به گوش‌تان نخورده باشد حتما یك تیزر تبلیغاتی كتاب را دیده‌اید كه زوج امین زندگانی و الیكا عبدالرزاقی بازی كرده‌اند و در آن در نقش یك زوج رزمنده ایفای نقش می‌كنند. تیزری كه البته برای تبلیغ و معرفی كتاب دختر شینا ساخته شده بود و با استقبال زیادی هم در فضای مجازی و واقعی مواجه شد. همین الان هم اگر در یكی از موتورهای جست‌وجوگر اینترنتی جست‌وجو كنید، می‌توانید تیزر را ببینید و از تماشای دوباره‌اش لذت ببرید.
البته این قول را هم به ما بدهید كه بعد از تماشای تیزر، در صورتی كه كتاب را نخوانده‌اید فی‌المجلس آن را به یكی از فروشگاه‌های اینترنتی سفارش دهید یا از نزدیك‌ترین كتابفروشی تهیه كنید و آن را بخوانید تا بیشتر با قلم و شخصیت ضرابی‌زاده آشنا شوید. ما هم در گروه فرهنگی جام‌جم برای خانم ضرابی‌زاده آرزوی موفقیت می‌كنیم و امیدواریم رئیس شدن ایشان تاثیری روی كار نویسندگی‌شان نداشته باشد.