پیشنهاد داشتم  ولی نرفتم

مجید حسینی: بعد از مشورت با باشگاه تصمیم گرفتم بمانم

پیشنهاد داشتم ولی نرفتم

سیدمجید حسینی مدافعی است كه خیلی زود در مسیر پیشرفت قرار گرفت. تا دو سه ماه قبل از جام جهانی روسیه از نظر همه، او بازیكنی بود كه باید تلاش می‌كرد تا شاید یك روز به تیم ملی دعوت شود. این بازیكن در استقلال هم با چالش‌هایی روبه‌رو بود و گهگاه بازی می‌كرد. كسی باور نداشت او در جام جهانی روسیه حضور داشته باشد، چه رسد به این‌كه بازی هم كند! كی‌روش اما ناگهان حسینی را در فهرست قرار داد. خیلی زود این بازیكن تبدیل به یكی از ستاره‌های خط دفاعی ایران شد و در جام جهانی روسیه هم در تركیب ثابت قرار گرفت. درخشش این بازیكن باعث شد در عرض فقط سه چهار ماه، زندگی او متحول شود و سر از تركیه درآورد. حسینی از زمستان گذشته تا امروز پیشنهادهایی از باشگاه تركیه‌ای و حتی حضور در لالیگای اسپانیا داشته است. هر چند مجید حسینی در جام ملت‌ها افت داشت و نتوانست آن بازیکن همیشگی باشد ولی در كل در تركیه جزو خوب‌ها بود و در پایان فصل توانست رضایت باشگاه را برای حفظ و حتی بالا‌بردن رقم قراردادش جلب كند.
مجید این روزها به تمرینات تیم ترابوزون اسپور بازگشته است. او در جریان بازی‌دوستانه ایران و سوریه از ناحیه كتف آسیب دید و مدتی از تمرینات به دور بود. مجید اما در روزهای اخیر كارش را با باشگاه ترابوزون آغاز كرده است. این بازیكن درباره آخرین شرایطش می‌گوید: «در این مدت بازی‌ها تعطیل بود. تمرینات هم همین‌طور. خوب استراحت كردم و به مداوای مصدومیتم پرداختم. در حال حاضر خوب هستم و مشكلی ندارم. البته باید مراقب باشم كه ضربه شدیدی به كتفم وارد نشود.»
حسینی در پاسخ به این سوال كه آیا قطعاً در ترابوزون مانده است، جواب می‌دهد: «تا این لحظه كه ماندن در باشگاه ترابوزون قطعی است. با باشگاه در این‌باره صحبت و مشورت كردیم و قرار است به كارم در تیم ادامه دهم. پیشنهادهایی بود ولی نرفتم.» او در پاسخ به این سوال كه آیا ممكن است خیلی زود سر از یكی از لیگ‌های اروپایی در بیاورد، می‌گوید: «ان‌شاءا.... هر چه خدا خواست.»