پیشنهادی از تورینو نیامده است

مخالفت ادامه دار باشگاه پرسپولیس با جدایی بیرانوند

پیشنهادی از تورینو نیامده است

این روزها علیرضا بیرانوند چپ و راست روی جلد روزنامه‌های ایتالیایی است. هر روز یك خبر درباره این بازیكن منتشر می‌شود. ظاهرا باشگاه تورینو كه از قدیمی‌ترین باشگاهایی سری A است می‌خواهد هر طور شده گلر ایران را جذب كند. بعد از درخشش بیرانوند در رقابت‌های جام جهانی، لیگ قهرمانان و همین‌طور جام ملت‌ها این بازیكن در تیررس باشگاه‌های خارجی قرار گرفت و به نظر می‌رسد او در ابتدای نقل و انتقالات امسال از باشگاه جدا شود. بیرانوند حتی مذاكراتی با بعضی باشگاه‌ها داشت. جالب این‌كه مسؤول نقل و انتقالات چند باشگاه اروپایی از جمله همین تورینو با علیرضا مستقیما مذاكره كرده و به همین دلیل بود كه باشگاه در جریان قرار داشت و عرب حتی یك بار اعلام كرد این بازیكن پیشنهادی ندارد.
اخیرا بیرانوند برای ماندن با مسؤولان باشگاه پرسپولیس به توافق رسید. دو طرف چند جلسه داشتند و سرانجام مقرر شد این بازیكن در تمرینات حاضر شود. این روزها اما دوباره بحث انتقال بیرانوند به اروپا شنیده می‌شود. بعد از نوشته‌های روزنامه‌های ایتالیایی شایعات درباره بیرانوند بیشتر شده. این در حالی است كه كالدرون به شدت مخالف جدایی این بازیكن است. بیرانوند هم طوری با باشگاه توافق كرده كه شاید در نیم فصل دوم لیگ برتر از پرسپولیس جدا شود. تاكید او این بوده كه در صورت دریافت پیشنهاد خوب در نیم فصل بتواند جدا شود. باشگاه هم چاره‌ای برای قبول پیشنهاد نداشته است. به هر حال بودن بیرانوند برای نیم فصل از جدایی قطعی او در حال حاضر بهتر است.
با وجود پیشنهاد تورینو به بیرو اما مسؤولان باشگاه می‌گویند به هیچ وجه موافق جدایی این بازیكن نیستند و او را حفظ خواهند كرد. در این باره یكی از مسؤولان رده بالای باشگاه به خبرنگار جام‌جم توضیح داد: «هیچ پیشنهادی مستقیما از تورینو به باشگاه پرسپولیس نیامده است. شاید خود آنها مستقیما با بیرانوند در تماس باشند. این بازیكن قبول كرده بماند و در تمرینات تیم هم حضور یافته است. اجازه نمی‌دهیم بیرانوند جدا شود، چون به او نیاز داریم. باشگاه پرسپولیس برای جدایی بیرانوند 700 هزار یورو از این بازیكن می‌خواهد. رقمی كه البته خارجی‌ها خیلی سخت حاضرند آن را بپردازند.» عرب، مدیرعامل قرمزها هم اخیرا در محفلی دوستانه اعلام كرد بیرانوند دوست ندارد از ایران برود و از زندگی در خارج از کشور خوشش نمی‌آید.