امیدوارم رونالدو ركورد دایی را نشكند

وحید شمسایی:

امیدوارم رونالدو ركورد دایی را نشكند


وحید شمسایی همیشه حرف‌های جذابی می‌زند. او دیروز هم در برنامه سلام صبح‌بخیر شبكه سوم سیما حاضر شد و درباره خیلی چیزها صحبت كرد. شمسایی بعد از شنیدن نام دایی و در پاسخ به این سوال كه به نظرت كریس رونالدو، ركورد او را می‌زند، گفت: «به قول سلطان علی دایی ركورد برای شكستن است، ولی امیدوارم رونالدو این ركورد را نشكند و برای همیشه به اسم ایران بماند.»
شمسایی در پاسخ به این سوال كه قرار است به تیم ملی فوتسال بازگردد و او هم ركورددار گل‌های ملی شود، گفت: «من 9 گل بزنم باز هم از فالكائو جلو می‌زنم. آقای تاج، رئیس فدراسیون محبت كردند و با من تماسی داشتند و صحبت كردیم. ایشان گفتند این اتفاق باید رخ بدهد اما سپس به دوره جام جهانی فوتبال و جام ملت‌ها خورد و این پروسه به تاخیر افتاد. من با آقای ناظم‌الشریعه هم حرف زدم. ایشان هم مثبت بود. قرار نیست من جای كسی را بگیرم. من گل‌هایم را زده‌ام.»
او درباره خرافاتی بودنش هم چیزهای جالبی گفت: «من خیلی خرافاتی‌ام. مثلا اگر ما در جام جهانی با لباسی كه تنمان بود نتیجه می‌گرفتیم، من دیگر نمی‌گذاشتم آن لباس را كسی عوض كند، تا نمی‌باختیم همین شرایط ادامه داشت، حتی نمی‌گذاشتم لباس را بشویند و با 200 اسپری هم شده باید همان لباس را به تن می‌كردند. نیمكره مغز است دیگر، یك موقع درست كار نمی‌كند و كاری‌اش نمی‌شود كرد. من حتی زباله‌ها را در یك سطل آشغالی مشخص می‌اندازم و از همان جا در یك مسیر مشخص به ورزشگاه می‌روم! اگر ببازم سریع مسیرم را عوض می‌كنم. برای رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا در اصفهان هم روز اول یك مسیری را خلاف رفتیم. من آن روز چهار گل زدم. دیگر تا آخر جام آن خیابان را خلاف می‌رفتیم كه باید از راهنمایی و رانندگی هم عذرخواهی كنم!»
شمسایی در بخشی از برنامه هم از سعید معروف، كاپیتان تیم ملی والیبال دفاع كرد: «او سوگلی والیبال جهان است. وقتی میكروفن دستمان است بیشتر به سمت تشویق كردن برویم تا تخریب كردن. سعید آدم بزرگی است.»