تولید «حسنا كوچولو» در 182 قسمت

تولید «حسنا كوچولو» در 182 قسمت

تهیه‌كننده كارتون «حسنا كوچولو» از تولید ۱۸۲ قسمت از این پویانمایی در سه‌فصل خبر داد.
امید مرندی، تهیه‌كننده كارتون «حسنا كوچولو ۲» درباره آخرین وضعیت ساخت این پویانمایی گفت: ساخت فصل دوم پویانمایی حسنا كوچولو ۲ به كارگردانی مجید محمودی از سال گذشته در ۶۷ قسمت آغاز و تاكنون حدود ۳۵ قسمت آماده نمایش شده و ۳۲ قسمت در حال ساخت است كه تا آخر امسال این قسمت‌ها نیز آماده نمایش می‌شود.
وی درباره پیش‌بینی از زمان پخش پویانمایی حسنا كوچولو ۲ از تلویزیون بیان كرد: با توجه به آماده بودن بیش از نیمی از قسمت‌های فصل دوم، این پویانمایی احتمالا زمستان سال جاری یا نوروز ۹۹ روی آنتن تلویزیون می‌رود.
این تهیه‌كننده تلویزیون درباره تغییرات فصل دوم پویانمایی حسنا كوچولو ۲ نسبت به فصل اول آن، عنوان كرد: فصل دوم این پویانمایی از نظر داستان كمی تغییر كرده و در فصل دوم خانواده حسنا برای دیدن پدربزرگ و مادربزرگ حسنا به شمال سفر می‌كنند و بخش زیادی از قسمت‌های فصل دوم در شمال است.
وی در پاسخ به این پرسش كه قرار است تا چند قسمت پویانمایی حسنا كوچولو ساخته شود، اعلام كرد: در نظر داریم قسمت‌های این پویانمایی را به ۱۸۲ قسمت برسانیم. همان‌طور كه می‌دانید در فصل اول پویانمایی ۵۲ قسمت تولید و پخش شد، فصل دوم هم ۶۷ قسمت خواهد بود و در سال آینده فصل سوم پویانمایی حسنا كوچولو را ۶۳ قسمت خواهیم ساخت كه مجموع آنها ۱۸۲ قسمت می‌شود.
كارتون حسنا كوچولو در استودیو پویانمایی صبیان تولید شده است.