امیدواری پژمان به صعود

انگیزه بالای منتظری و پولادی در قطر

امیدواری پژمان به صعود

مهرداد پولادی و پژمان منتظری دوباره همبازی شدند. این دو كه در تیم‌ملی همبازی بودند، نزدیك به دو سال هم در استقلال و در كنار هم حضور داشتند. سالی كه پولادی با آبی‌ها قرارداد بست همان سالی بود كه پژمان منتظری هم از فولاد به این باشگاه آمد و قراردادش را بست. با این تفاوت كه مهرداد دوره‌ای دو ساله در استقلال داشت ولی منتظری پنج سال در این تیم حضور داشت. حالا آنها دوباره همبازی شده‌اند و امیدوارند بتوانند باعث موفقیت یكی از تیم‌های قطری شوند.
چندی قبل یوسف آدم سرمربی الخریطیات برای حل مشكل دفاعی تیمش سراغ دو بازیكن ایرانی رفت. او به‌صورت تلفنی با مهرداد پولادی و پژمان منتظری صحبت كرد. یكی از نزدیكان این باشگاه به جام‌جم می‌گوید: « مربی خواهان جذب آنها بود. ابتدا با مهرداد پولادی صحبت كرد. او به‌خوبی این بازیكن را می‌‍‌شناخت. به همین خاطر صحبت‌ها به‌سرعت به نتیجه رسید و با باشگاه قرارداد بست. بعد از پولادی
آدم با منتظری صحبت كرد. در تماس تلفنی با این بازیكن گفته بود تو بازیكن من بوده‌ای، تجربه خوبی كنار هم داشتیم و دوست دارم در كنار ما باشی.»
منتظری در ابتدای مذاكرات به یوسف آدم گفته بود دوست دارد در لیگ ستارگان قطر بازی كند، نه این‌كه در دسته دوم به میدان برود. او مذاكراتی با باشگاه الشحانیه داشت، ولی این مذاكرات به نتیجه نرسید. منتظری دوست داشت به باشگاه الاهلی هم برود ولی این مذاكرات هم نتیجه نداشت تا یكجورهایی او مجبور شود به یوسف آدم جواب بله بدهد. پژمان البته با پیشنهاد باشگاه فولاد هم روبه‌رو بود. در این بین بعضی از مسؤولان استقلال هم با منتظری تماس گرفتند كه البته به گفته نزدیكان پژمان این اتفاق خیلی دیر رخ داد. گفته می‌شود این تماس‌ها به‌ویژه بعد از ناراحتی منتظری از یكی از اعضای هیات مدیره باشگاه بیشتر شد. پژمان در نهایت تصمیم گرفت پیشنهاد سه تا چهار میلیاردی باشگاه‌های ایران را رد كند و با قراردادی پایین‌تر به تیم الخریطیات ملحق شود.
انگیزه اصلی مهرداد و پژمان در صحبت‌هایی كه با مسؤولان الخریطیات داشتند، صعود به لیگ ستارگان قطر بود. فصل گذشته الخریطیات حضور بسیار ضعیفی در این لیگ داشت و در نهایت با شكست‌های زیاد و تنها به‌خاطر یك اختلاف امتیاز كمتر به لیگ دسته دوم سقوط كرد. مسؤولان این باشگاه به منتظری و پولادی گفتند هدف اصلی‌شان بازگشت به لیگ ستارگان است و امیدوارند با جذب آنها و همین‌طور یك مهاجم گلزن بتوانند به این هدف برسند. این دو بازیكن در حال حاضر در تمرینات تیم الخریطیات حضور دارند و كار خود را آغاز كرده‌اند. در صورتی كه این تیم بتواند در فصل آینده به لیگ ستارگان قطر صعود كند، منتظری و پولادی به احتمال فراوان قراردادشان را برای یك فصل دیگر تمدید خواهند كرد.
پژمان البته امیدوار است شرایط طوری شود كه بتواند فصل آینده به تیم محبوبش یعنی استقلال بازگردد. او همچنان به این تیم چشم دارد. پولادی اما سرباز فراری است و چند سالی است كه از كشور خارج شده و دیگر برنگشته است.