حقوق عجیب قهرمانان تكواندوی بانوان!

عباسعلی: همیشه در اردو هستیم و زمانی برای تجارت نداریم

حقوق عجیب قهرمانان تكواندوی بانوان!

صبح دیروز حمیده عباسعلی و طراوت خاكسار دو قهرمان كاراته بانوان كه اخیرا در ازبكستان طلا گرفتند، مهمان برنامه سلام صبح بخیر بودند. عباسعلی درباره گرفتن سهم المپیك توضیح داد: اگر موفق شوم سهمیه بگیرم‌، اولین حضورم در رقابت‌های المپیك خواهد بود. ما مسابقات زیادی در پیش داریم و قهرمانی آسیا تاثیر زیادی در المپیك دارد. تا آخر فروردین 99، 9 مسابقه دیگر داریم كه هر كدام امتیاز خاصی دارد كه اگر توانستیم از طریق امتیاز كسب سهمیه كنیم خداراشكر. اما در غیر این صورت در اردیبهشت مسابقه‌ای در فرانسه است كه پیروزی در آن مجوز ورود به المپیك است.» خاكسار در این خصوص گفت:  تمام تلاشمان را می‌كنیم كه سهمیه را كسب كنیم و بعد به مدال فكر می‌كنیم. امیدوارم یك مدال خوشرنگ كسب كنم.
در ادامه عباسعلی درباره درآمد خود گفت:  بارها گفته‌ام ما ورزشكاران همیشه در اردو هستیم و وقت نداریم كاری برای كسب درآمد انجام دهیم. كار اصلی‌مان ورزش كردن است و تمام تلاشمان را برای افتخارآفرینی می‌كنیم. می‌دانم همه دارند تلاش می‌كنند اتفاقات خوبی بیفتد، اما به هر حال زندگی خرج دارد و نمی‌توانیم بگوییم با مبلغی كه می‌گیریم زندگی‌مان می‌چرخد.
خاكسار هم یادآور گفت: فدراسیون تلاش می‌كند ما در آرامش باشیم، اما مبلغ درآمد ما خیلی ناچیز است. درآمد ما بین یک تا 5/1 میلیون است كه قول داده اند بیشتر شود.
عباسعلی درباره ممانعت از حضور باحجاب بانوان و بعد هموار شدن این مسیر توضیح داد: ما در سال 2014 مجوز حجاب را گرفتیم، وقتی در رقابت‌های آسیایی حضور پیدا كردیم و موفقیت ما را دیدند اجازه استفاده از حجاب برای كشورهای مسلمان را صادر كردند.  عباسعلی همچنین گفت آخرین قراردادش در لیگ 14 میلیون بود كه آن را بی احترامی به خود دانست و دیگر در لیگ شركت نخواهد كرد.