«مهربانو» بازیگرانش را انتخاب می‌كند

«مهربانو» بازیگرانش را انتخاب می‌كند

سعید سلطانی، كارگردان تلویزیون در گفت‌وگو با صبا درباره آخرین وضعیت ساخت سریال «مهربانو» توضیح داد: سریال مهربانو كه نام آن در حال حاضر «بوم و بانو» است همچنان در مرحله پیش‌تولید و بازنویسی فیلمنامه قرار دارد.
وی ادامه داد: برای نقش‌های مختلف بازیگرانی انتخاب شده‌اند، اما هنوز حضورشان قطعی نیست و بعد از قطعی شدن اسامی آنها اعلام می‌شود و همچنین مشغول آماده كردن مقدماتی برای صحنه و لباس هستیم.
كارگردان سریال بوم و بانو با اشاره به این‌كه این سریال مجموعه‌ای تاریخی است درباره مكان‌های فیلمبرداری سریال بیان كرد: بخش مهمی از محل فیلمبرداری این سریال در شهرك سینمایی غزالی و اغلبشان جاهایی است كه مجموعه‌های تاریخی از آن استفاده می‌كنند. همچنین از مكان‌های فیلمبرداری مكمل دیگری كه در شهر تهران وجود دارد، استفاده می‌كنیم.
سلطانی با اشاره به این‌كه برای ساخت مجموعه‌های تاریخی با تغییراتی كه در ساخت و ساز شهری اتفاق افتاده است، دست ما باز نیست، گفت: اگر در شهر تهران مكان‌های فیلمبرداری مكمل مناسب را پیدا نكنیم به گزینه فیلمبرداری در شهرستان‌هایی كه بافت تاریخی دارند نیز فكر و از این مناطق بازدید می‌كنیم.
وی ادامه داد: از آنجا كه برای هر داستان تعاریف متفاوتی وجود دارد، مجبور به تغییرات و بازسازی در مكان‌های فیلمبرداری شهرك سینمایی هستیم و امیدواریم بعد از این مراحل بتوانیم در شهریور سال جاری بوم و بانو را كلید بزنیم. كارگردان سریال ستایش ۳ به این پرسش كه مراحل فنی فصل سوم این سریال به پایان رسیده است یا نه، مطرح كرد: مراحل فنی مانند صداگذاری، موسیقی و تدوین كه همزمان با هم انجام می‌شوند، رو به پایان است و این سریال از ابتدای مهر روی آنتن شبكه سه سیما می‌رود.
فصل سوم سریال ستایش به كارگردانی سعید سلطانی، نویسندگی سعید مطلبی و تهیه‌كنندگی آرمان‌زرین‌كوب در ۳۰ قسمت برای شبكه سه سیما ساخته شده است.
داریوش ارجمند، سیما تیرانداز، مهدی سلوكی، نرگس محمدی، قربان نجفی، فریبا نادری، سینا شفیعی، فرهاد جم، كیهان ملكی، محمدرضا داوود‌نژاد، مهدی میامی، امیرمحمد زند، لاله مرزبان، كمند امیر‌سلیمانی، شهرام پور‌اسد، مهتاج نجومی، علی طالب‌لو، آتش تقی‌پور، مهرنوش ستاری، نگار جوكار، مریم نیك‌رفتار، امید علی‌مردانی، كریم قربانی و علی میلانی بازیگران سریال هستند. سریال بوم و بانو به نویسندگی شعله شریعتی و اعظم بهروز و تهیه‌كنندگی آرمان زرین‌كوب در ۳۰قسمت ۴۵ دقیقه‌ای برای پخش از شبكه دوی سیما ساخته می‌شود.