حق با شماست

حق با شماست

# مرغ _ پرواز
حسنی از زنجان:
 قیمت مصوب مرغ طبق دستور دولت باید حداكثر 12 هزار و 900 تومان باشد ولی تمامی فروشگاه‌های سطح شهر، مرغ را با قیمت بیشتر از 15هزار تومان به فروش می‌رسانند.


# اتوبوس _ تندرو
ابراهیمی از تهران:
 وضعیت ایستگاه اتوبوس‌های تندروی دروازه دولت و البته پله برقی این ایستگاه اصلا مناسب نیست  و نیاز به نظافت و رسیدگی و همچنین زیباسازی دارد.


# خودرو _ استاندارد
صادقی از ساری:
 خودروسازان گاهی یكی از لوازم اصلی خودرو را كه البته «آپشن» می‌دانند حذف می‌كنند و متاسفانه سازمان‌های استاندارد و حقوق مصرف‌كننده هیچ واكنشی به این تخلفات نشان نمی‌دهند.


# اتوبوس _ مسافر
پوراحمد از تهران:
 حضور بانوان محترم در قسمت آقایان در اتوبوس‌های خط
شهدا - ثامن‌الحجج، باعث سرپا ماندن آقایان در این قسمت می‌شود و راننده نیز هیچ واكنشی به این موضوع نشان نمی‌دهد.


# دلار _ بازار
رستمانی از گرگان:
 با توجه به روند كاهشی قیمت دلار در بازار آزاد، ولی دولت هیچ كاهشی در نرخ دلار در سامانه نیما و سنا صورت نمی‌دهد تا روند كاهشی قیمت دلار ادامه یابد.


# حقوق _ دولت
یك شهروند:
 بعضی از ارگان‌های دولتی مثل سازمان میراث فرهنگی پایه حقوقی بسیار پایینی نسبت به خیلی از ارگان‌های دولتی دارند، آیا مجلس و دولت به این امر توجه دارند؟


# پیاده‌رو _ خودرو
یك شهروند:
 در حاشیه ورزشگاه شیرودی دیگر جایی برای پیاده‌روی وجود ندارد. همه خودرو‌ها رسما در پیاده‌رو ی خیابان پارک و همه این فضا را اشغال می‌کنند . تماس با سامانه 137 نه تنها مثمرثمر نبوده بلکه آنها اعلام کردند وظیفه شهرداری رسیدگی به چنین مواردی نیست.  پس چه ارگانی پاسخگوی چنین تخلفاتی است؟