نَقل

نَقل


امیرحسین شریفی، تهیه‌کننده تلویزیون که در بیست ودومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌های صداوسیما حضور دارد درباره تاثیر برگزاری جشنواره تولیدات استان‌ها به خبرگزاری صبا گفت:
به نظر من جشنواره استان ها باعث می شود به جوان هایی که در استان ها هستند بها بدهیم و
 آنها را ترغیب به ساخت فیلم ها و سریال های خوب کنیم.
امسال حضورم در این جشنواره به دلیل شرکت سریال «روزهای بی قراری» در بخش ویژه است. جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها چون بین مراکز استان‌ها رقابت ایجاد می‌کند، مفید است.
جشنواره استان ها راهی برای ورود جوان تازه وارد است. باید بین بازیگران استانی رقابت تنگاتنگ برقرار باشد و از همین طریق نیروهای قوی در حوزه بازیگری داشته باشیم. من در سریال «روزهای بی قراری» ۳۰ بازیگر از مشهد و تبریز آوردم که این بازیگران در آثار بعدی قطعا اثرگذار خواهند بود.
متاسفانه در سازمان صداوسیما با کمبود بودجه  مواجه هستیم و رئیس سازمان باید بودجه بیشتری در اختیار تولیدکنندگان قرار دهد تا  آنها بتواند کار خود را به بهترین نحو انجام دهند.
باز هم دوست دارم کار تاریخی و ماندگاری برای شهرم اصفهان بسازم که در آن بازیگران و عوامل اصفهان حضور داشته باشند. اگر از هر شهر افراد محلی آن شهر با لهجه خودشان حضور نداشته باشند، باعث دلخوری و سوءتفاهم می‌شود.
باید فیلم‌های پلیسی منطقه ای ساخته شود به طور مثال در منطقه بجنورد قاچاق عتیقه وجود دارد و در منطقه‌های دیگر معضلات دیگر که اگر در همان منطقه‌ها به آنها پرداخت شود.