سرخ ِ       تنــد و تیــز !

ترکیب احتمالی خط حمله پرسپولیس برای آغاز فصل جدید مشخص شد

سرخ ِ تنــد و تیــز !

 گابریل كالدرون، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای نخستین دیدار تیمش در فصل نوزدهم برنامه‌های تاكتیكی متفاوتی در سر دارد. او قصد دارد از تركیب و سیستم جدیدی نسبت به چهار فصل گذشته در پرسپولیس استفاده كند
و از این رو باید منتظر یك تیم نو و تازه باشیم. برای بازی اول برابر پارس جنوبی جم كه عصر فردا در ورزشگاه آزادی و به میزبانی سرخپوشان برگزار می‌شود، كالدرون قصد دارد با یك مهاجم هدف، دو  وینگر، دو هافبك بازی‌ساز و یك هافبك میانی تیمش را راهی میدان كند.
برای این دیدار، علی علیپور در پیشانی خط حمله قرار می‌گیرد و مهدی ترابی و فرشاد احمد‌زاده در دو سمتش بازی خواهند كرد. احمد نوراللهی در سمت راست و وحید امیری نیز در سمت چپ، هافبك‌های پرسپولیس هستند تا یك تركیب كاملا هجومی را شاهد باشیم.
نكته مهم در مورد تفكرات كالدرون، اعتقاد ویژه او به علیپور است. مهاجم جوان و شمالی سرخپوشان كه طی دو فصل اخیر، بهترین گلزن تیم شان بوده و از این رو، كالدرون نمی‌تواند به سادگی از كنار شایستگی‌هایش عبور كند به‌خصوص كه علیپور در بازی‌های تداركاتی موفق شد یكی از بهترین‌های تیم لقب بگیرد و همواره جزو گلزن‌ترین و آماده‌ترین‌ها بود.
بازیكن دیگری كه همواره در این مدت مورد توجه كادر فنی قرار داشت، وحید امیری بود. بازیكنی كه می‌تواند در پست هافبك، مهاجم و وینگر بازی كند و در گلزنی و البته پرسینگ، مهره مهمی به شمار می‌آید. كالدرون بارها به تعریف و تمجید از عملكرد این بازیكن پرداخته و معتقد است با حضور امیری، كار تیم برای رسیدن به تركیب آرمانی خود، راحت‌تر است. در تمرینات اخیر، امیری به عنوان هافبك پشت مهاجمان به كار گرفته شده و از دروازه دور است، ولی این بازیكن در پست جدیدش نیز، تمرینات موفقی را سپری كرده و از این رو، كالدرون می‌خواهد با امیری، اتفاق تازه‌ای را در تركیب این فصل سرخپوشان رقم بزند.