رنگ و بوی محرم در شبكه نسیم

رنگ و بوی محرم در شبكه نسیم

همزمان با ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدا... الحسین‌(ع)، شبكه نسیم در ماه محرم با عزاداران حسینی همراه می‌شود.
به گزارش جام‌جم، ویژه‌برنامه‌های با حسین حرف بزن، سری جدید برنامه كتاب‌باز و هوش برتر از جمله برنامه‌هایی هستند كه برای این ایام تدارك دیده شده است.
 با حسین حرف بزن
این برنامه به تهیه‌كنندگی محمد‌امین پرواس است كه حرف‌های بی‌تكلف و احساس درونی افراد در جایگاه‌ها و مشاغل مختلف با امام حسین(ع) و ارتباط ایشان با آن حضرت از محورهای این برنامه تلویزیونی است كه هر شب ساعت ۲۲ و 30 پخش خواهد شد.
 كتاب‌باز سری ۴
این برنامه در سری چهارم مثل گذشته با فضایی آمیخته به كتاب و كتابخوانی نگاهی به فعالان این عرصه دارد. اجرای این برنامه را همچون سری پیشین، سروش صحت به‌عهده دارد كه با دكور و حال و هوای جدید آن را اجرا خواهد كرد.
گفتنی است در دهه اول محرم ۹۸، این برنامه با پخش برنامه‌های گذشته یاد و خاطره مهمانانی را كه در آن حضور داشته و اینك از دنیا رفته‌اند گرامی می‌دارد.
كتاب‌باز به تهیه‌كنندگی و كارگردانی محمدرضا رضاییان، شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰ از شبكه نسیم پخش می‌شود .
 هوش برتر سری ۷
سری هفتم این مسابقه به تهیه‌كنندگی پیمان پور‌مقیمی است كه بر پایه هوش، قدرت ذهن، حافظه، سرعت عمل و هوش عملی افراد است. سری جدید این مسابقه، با دكور و محتوای متفاوت و با اجرای افشین زی‌نوری، هر شب ساعت ۲۳ پخش می‌شود.
نمای نزدیك هر شب، ساعت ۲۱ با پشت‌صحنه فیلم‌های سینمایی به عنوان یك قالب جذاب و سرگرم‌كننده كه در فضای رسانه‌ای مطرح بوده است به نمایش زحمات و تلاش سینماگران و پشت‌صحنه فیلم‌های سینمای ایران می‌پردازد.
دنیای مستند هر شب ساعت 21 و 30 دقیقه پخش می‌شود كه مستند‌های جذاب و دیدنی جهان با موضوعات هیجان‌انگیز با گرافیك جدید برای این ایام تدارك دیده شده است.
سریال سفر سبز، به كارگردانی محمد حسین لطیفی محصول ۱۳۸۱ است كه امین تارخ، پارسا پیروز‌فر و گوهر خیر‌اندیش در آن به ایفای نقش پرداختند. این سریال هرشب ساعت ۲۲ از شبكه نسیم پخش می‌شود.
در خلاصه داستان این سریال آمده است كه مرد جوانی كه در كودكی توسط خانواده‌ای آلمانی به فرزندخواندگی پذیرفته و نزد آنان بزرگ شده‌ است از آلمان به زادگاهش ایران بازمی‌گردد تا خانواده واقعی خود را پیدا كند.