راز قتل دختر جوان در عمق چاه

راز قتل دختر جوان در عمق چاه

مرد جوان پس از خفه كردن كارگر تالار، جسد دختر جوان را داخل چاه 70 متری انداخت.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، روز سه‌شنبه 12 شهریور امسال، خانواده دختر جوانی با مراجعه به پلیس آگاهی اصفهان از ناپدید شدن دخترشان خبر دادند.
ماموران پس از تحقیق از خانواده او متوجه شدند، دختر 26 ساله در یك تالار در اصفهان مشغول به كار بوده كه روز سه‌شنبه راهی محل كارش شده و بعد از آن ناپدید شده بود.
ماموران به تحقیق از همكاران دختر جوان در تالار پرداخته و متوجه شدند كسی از سرنوشت او خبر ندارد. تحقیقات از خانواده دختر جوان نشان داد دخترشان بدون اطلاع به آنها شب را جایی نمی‌رفت كه این موضوع احتمال این‌كه او قربانی حادثه یا جنایتی شده باشد را قوت بخشید. تیم پلیسی سپس به بررسی بیمارستان‌ها و پزشكی قانونی پرداخته، اما  ردی از او به دست نیاوردند.
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان در این باره به جام‌جم گفت: در شاخه‌ای از تحقیقات متوجه اختلاف دختر ناپدید شده با پسر صاحب تالار شدیم، به همین خاطر تحقیقات را روی او متمركز كردیم. پسر 30 ساله دستگیر شد و تحت بازجویی قرار گرفت كه منكر قتل شد‌. ماموران كه متوجه تناقض گویی‌های او شده بودند، به بازجویی‌ها ادامه دادند تا این‌كه روز پنجشنبه به قتل اعتراف كرد.
سرهنگ حسین تركیان با اشاره به اعترافات متهم به قتل افزود: مرد جوان در بازجویی‌ها مدعی شد به دلیل اختلافاتی كه با دختر جوان داشته او را خفه كرده و بعد جسدش را داخل خودرویش گذاشته و به بیابان‌های نصرآباد رفته و داخل چاهی انداخته است. با راهنمایی متهم به قتل ماموران راهی محل شده و با كمك افراد بومی و امدادگران، جسد دختر جوان را از عمق 70 متری چاه خارج كردند.
یكی از اهالی نصر‌آباد در این باره به جام‌جم گفت: چاهی كه جسد داخل آن افتاده بود 70 متر عمق داشت و در فاصله حدود 30 متری جاده قرار داشت. روی چاه كارگاهی احداث كردیم و یك نفر مقنی به داخل چاه رفت و توانست جسد دختر را پیدا كند و از چاه بیرون بیاورد.