دختر 5 ساله قربانی آزار مدیرعامل

گفت‌وگوی جام‌جم با وكیل قربانی كودك‌آزاری در كرمانشاه

دختر 5 ساله قربانی آزار مدیرعامل


متهم پرونده آزار دختر‌بچه پنج ساله در كرمانشاه با قرار وثیقه 500 میلیون تومانی بازداشت شد. به گفته پدر این كودك، رد 19 ضربه روی بدن این دختر بچه دیده شده است.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، هفته گذشته مردی با مراجعه به دادستانی كرمانشاه با طرح شكایتی مدعی آزار و اذیت دختر پنج ساله‌اش توسط مدیرعامل شركت محل كارش شد. این مرد در شكایت خود گفت: من به عنوان سرایدار در یك شركت تولیدی كار می‌كنم. مدیرعامل شركت، دختر پنج ساله‌ام را با خود به منطقه‌ای جنگلی برده و مورد آزار و اذیت قرار داده است.
وی ادامه داد: از این مرد شكایت و دادستان هم از دخترم تحقیق كرده است. بعد از این شكایت مدیرعامل ما را از سرایداری بیرون كرد.
مصطفی احمدیان كه به صورت رایگان وكالت پدر این دختربچه را قبول كرده است، درباره جزئیات حادثه به جام‌جم گفت: روز حادثه متهم، این دختربچه را از آغوش مادرش می‌گیرد و با خود می‌برد كه بعد از بازگشت ،پدر و مادرش متوجه كبودی روی بدن دخترشان می‌شوند. در این پرونده بحث تجاوز مطرح نیست و اتهام كودك‌آزاری مطرح شده است. همچنین معتقدیم او مرتكب آدم‌ربایی شده كه با توجه به سن كودك باید به اشد مجازات محكوم شود.
وی ادامه داد: دختربچه می‌گوید؛ متهم او را به منطقه‌ای جنگلی كه كسی آنجا نبوده، برده و لباس‌هایش را از تنش خارج كرده است، اما متهم در دفاعیاتش گفته است: من بچه‌ای ندارم و دختربچه را مثل فرزند خودم دوست داشتم. به او قول داده بودم برایش عروسك بخرم. به همین خاطر روز حادثه او را به پارك بردم و بازی كرد. بعد هم آب روی لباسش ریخت كه به خاطر آن لباس‌هایش را بیرون آوردم.
احمدیان خاطرنشان كرد: پرونده در شعبه اول دادسرای كرمانشاه مطرح است و روز چهارشنبه برای متهم قرار وثیقه 500 میلیونی صادر شد كه به خاطر عجز از تودیع وثیقه به زندان رفت. بعد از این شكایت به شاكی و همسرش اجازه ورود به شركت داده نشد و درخواست كرده‌ایم آنها بتوانند وارد شركت شوند و وسایل خود را از اتاق سرایداری بیرون ببرند.