امیدی به مدیران فعلی ندارم

رئیس مجلس خبرگان رهبری:

امیدی به مدیران فعلی ندارم



رئیس مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از مدیریت اجرایی كشور گفت: بی‌تعارف من به مدیران فعلی هیچ امیدی ندارم. امیدواریم مدیران جوان و انقلابی جایگزین این افراد شوند تا از این خفت و گرفتاری كه دچارش شده‌ایم رها شویم.
به گزارش فارس، آیت‌ا... جنتی در هفتمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری در دور پنجم با بیان این‌كه سالی كه در آن قرار داریم، با هیچ سالی قابل مقایسه نیست، تصریح كرد: موفقیت‌ها و پیروزی‌هایی نصیب انقلاب شده كه سابقه نداشته است.
وی با تاكید بر اهمیت رونق تولید گفت: غارتگرها از داخل و خارج كشور تلاش می‌كنند تا تولید رونق نگیرد و مردم در فقر و فلاكت باشند و در اثر تنگدستی شورش كنند.
جنتی با بیان این‌كه برخی بانكدارها و پولدارها نمی‌گذارند تولید رونق بگیرد، گفت: سال گذشته ۱۸ میلیارد دلار با نرخ ارز دولتی به جیب دلال‌ها ریخته شد و اكنون به سمت فرانسه و اروپایی‌ها، دست گدایی دراز كرده‌اند و آنها هم دولت ما را سر كار می‌گذارند.
رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سیاست فشار حداكثری دشمن گفت: فشار حداكثری به دنبال تسلیم ماست و برخی افراد نادان و غافل هم به فكر این هستند كه مذاكره كنند، درحالی كه آنها هم همین را می‌خواهند.
وی افزود: مذاكره از نظر آمریكایی‌ها یعنی هرچه آنها می‌گویند قبول كنیم. آنها قدم به قدم جلو می‌آیند و به حملات موشكی و حضور ایران در منطقه می‌رسند.
خط قرمز شورای نگهبان، استفاده از پول‌های كثیف در انتخابات است
دبیر شورای نگهبان با اشاره به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: خط قرمز ما استفاده از پول‌های كثیف برای رسیدن به قدرت است. یعنی حاكمیت پول و ثروت؛ ثروت برای قدرت و قدرت برای ثروت.
جنتی تصریح كرد: تا جایی كه بتوانیم و خدا كمك كند نمی‌گذاریم كسی با پول كثیف وارد قدرت شود. كسی هم توقع نداشته باشد افراد واجد شرایط را رد کرده یا كسی كه شرایط ندارد را تایید كنیم.
وی با بیان این‌كه شورای نگهبان تحت‌تأثیر جریان‌های سیاسی قرار نمی‌گیرد، گفت: از نظر شورای نگهبان، راه برای كسانی كه اسلام، ولایت‌فقیه و قانون را قبول دارند باز است، اما برای دارندگان قدرت و ثروت راه بسته است.
وی با بیان این‌كه مردم نباید در شرایط فعلی بی‌تفاوت بوده و باید مطالبه‌گر باشند، گفت: مردم امید خود را از دست ندهند.
جنتی با بیان این‌كه جوانان در عرصه‌های مختلف مشغول به‌كار هستند، اظهار كرد: مدیران ضعیف وقتی كنار می‌روند، متأسفانه دوباره سر كار می‌آیند.
وی اسقاط پهپاد آمریكایی را مهم دانست و گفت: این‌كه آنها عقب‌نشینی كردند و جواب ندادند، نشان‌دهنده این است كه مقاومت جواب داده است.
تاكید رئیسی بر اصلاح نظامات
 و بستر‌های فسادزا

رئیس قوه قضاییه هم در حاشیه جلسه دیروز با بیان این‌كه مصمم هستیم هم با مفسد و هم با فساد مبارزه كنیم، گفت: همه پرونده‌هایی كه روی میز قاضی هست مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.
به گزارش میزان، حجت‌الاسلام بیان كرد: پرونده‌هایی كه به هر دلیل دغدغه مردم شده است، باید مورد رسیدگی قرار گیرد.
وی تاكید كرد: اصلاح نظامات و بستر‌های فسادزا از اولویت‌های جدی است كه هم مورد رسیدگی و مطالبه ماست و هم باید دست‌اندركاران و مسؤولان دنبال كنند تا ان‌شاءا... خاطر مردم جمع باشد.