خروج مرگبار قطار زاهدان از ریل

خروج مرگبار قطار زاهدان از ریل

خروج قطار زاهدان - تهران از ریل، 4 کشته و 92 مجروح بر‌جای گذاشت.
به گزارش خبرنگار جام جم، ساعت 16  دیروز قطار
زاهدان - تهران در منطقه «شورو» از ریل خارج و یک واگن واژگون شد. پس از گزارش این حادثه، امدادگران اورژانس خود را به محل حادثه رسانده و امدادرسانی به مصدومان را آغاز کردند. رئیس اورژانس کشور در این باره گفت: پس از اعلام حادثه بلافاصله ۳ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۱۰ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد. در بررسی‌های اولیه مشخص شد، بر اثر این حادثه 92نفر مصدوم و یک زن و سه مرد کشته شده‌اند.
روابط عمومی  شرکت راه آهن  هم شامگاه دیروز اعلام کرد: حدود ساعت چهار بعد از ظهر چند واگن قطار مسافربری در محور تهران- زاهدان متعلق به شرکت رجا که ساعت 14 و 50 دقیقه از ایستگاه زاهدان حرکت کرده بود در ورودی ایستگاه شورو دچار سانحه شد که چند واگن از خط خارج شد.
معاون هلال احمر سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو  با ایلنا گفت: با توجه به تاریک شدن هوا در حال جست‌وجوی واگن به واگن هستیم تا چنانچه مصدوم یا کشته‌ای زیر واگن‌ها محبوس شده باشند، آنها را بیرون بیاوریم.
حسن مصفا  افزود: بر اساس اعلام مسؤولان قطار یکی از مهمانداران مفقود شده است و ما نمی‌دانیم که با مصدومان حادثه اعزام شده است یا خیر از همین‌رو در حال جست‌وجوی محل حادثه برای یافتن این فرد هستیم.