مبینا در دام سیاه ناپدری

مبینا در دام سیاه ناپدری


مرد جوان که متهم به آزار و اذیت دختر خوانده 10 ساله اش است در جلسه دادگاه منکر این اتهام شد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، یك ماه قبل به دنبال شكایت زن جوان مبنی بر آزار و اذیت دختر بچه ده ساله‌اش توسط شوهرش،متهم بازداشت شد و مورد بازجویی قرار گرفت.
در همان حال دختر ده ساله كه ادعا می‌شد مورد آزار و اذیت قرار گرفته است، مورد معاینه پزشكی قانونی قرار گرفت و گزارش نهایی صحت ادعای مطرح شده را تایید می‌كرد.
زن جوان در طرح شكایت خود به پلیس بیان كرد: «چند سال قبل از پدر مبینا طلاق گرفتم وحدود یك سال و نیم قبل با مرتضی ازدواج كردم. همسرم یك دختر چهار ساله و یك پسر 15 ساله داشت و من گمان می‌كردم حالا كه او از ازدواج اولش فرزند دارد، شرایط من را درك می‌كند و همان‌طور كه من مراقب فرزندان او هستم، او هم برای دخترم پدری می‌كند، اما از چند وقت قبل می‌دیدم كه شرایط روحی مبینا به‌شدت نامساعد است. وخامت حال روحی او به حدی بود كه به شب ادراری مبتلا شده بود. بعد از پیگیری من و صحبت‌های زیادی كه با او كردم، متوجه شدم همسرم او را مورد آزار و اذیت قرار داده است.»
متهم بعد از دستگیری به بزه انتسابی اقرار كرد و گفت چند بار زمانی كه همسرش به خرید می‌رفته و در خانه با مبینا تنها می‌شده،او را مورد آزار قرار داده است. پرونده برای رسیدگی به دادگاه كیفری یك ارسال شد و صبح دیروز رسیدگی به پرونده با حضور شاكی و متهم در شعبه یازدهم دادگاه كیفری یك استان تهران انجام شد.
«دخترم دیگر آن دختر شاداب سابق نیست.به افسردگی مبتلا شده و گوشه گیر و منزوی شده است.» این اولین جمله‌ای بود كه مادر مبینا خطاب به قاضی نامی بیان كرد.زن جوان در حالی كه اشك می‌ریخت، بار دیگر اعلام كرد به عنوان ولی قهری دخترش از همسر خود شكایت دارد.
متهم بعد از شنیدن شكایت شاكی در جایگاه دفاع قرار گرفت و گفت: «من این اتهام را قبول ندارم.همسرم به من تهمت زد. اظهارات قبلی من هم تحت فشار بوده و هرگز مبینا را مورد آزار و اذیت قرار ندادم.
پس از دفاعیات متهم، قاضی نامی ختم جلسه رسیدگی را اعلام كرده و رای دادگاه بعد از مشورت قضات اعلام خواهد شد.