خون را با خون پاك نمی‌كنند

گفت‌وگو با عامل قتل در پارک تنیس کرج

خون را با خون پاك نمی‌كنند

فكر نمی‌كرد همراه داشتن چاقو، سرنوشتش را تغییر دهد و مهر قاتل بودن بر پیشانی‌اش حك شود. به‌خاطر یك لحظه عصبانیت، پسر 20 ساله‌ای را به قتل رساند و خانواده‌ای را داغدار كرد. در پشت صحنه یك جنایت این هفته به بررسی پرونده قتل در پارك تنیس پرداختیم. پس از مرور پرونده پای صحبت‌های پسر جوان نشستیم و رئیس پلیس آگاهی استان البرز ریشه‌های این جنایت را تشریح‌كرد.
سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز در تشریح این پرونده گفت:  ماجرای این درگیری به روز 16 شهریور امسال برمی گردد. صدای درگیری چند پسر جوان در پارك تنیس كرج پیچید. با مشت و لگد به جان هم افتاده بودند. ناگهان برق تیغه چاقوی پسر جوان دیده شد و بعد از آن خون از شكم پسر دیگری جاری شد و روی زمین افتاد. وقتی این جنایت به پلیس گزارش شد، تیمی از ماموران پلیس آگاهی همراه بازپرس جنایی در محل قتل حاضر شدند. مقتول پسر 20 ساله‌ای بود كه با ضربه چاقو به شكمش و خونریزی شدید جان باخته بود.
وی افزود: هویت قاتل خیلی زود شناسایی شد. پسری 22 ساله به نام كامران كه در محله كمالشهر همراه مادربزرگش زندگی می‌كرد. او بعد از قتل فرار كرده بود و كارآگاهان خانه مادربزرگش را زیرنظر گرفتند. صبح روز بعد به خانه بازگشت كه خیلی زود غافلگیر و دستگیر شد. كامران در بازجویی‌های اولیه مدعی شد دعوا بر سر یك دختر باعث این جنایت شد و او می‌خواسته خود را تسلیم كند.