یک قاتل عنكبوتی معمولی

یک قاتل عنكبوتی معمولی


از آن دسته بازیگرانی است كه نه از نقش‌های متفاوت می‌ترسد و نه از گریم شدن. می‌تواند نقش‌هایی دور از هم را هم انتخاب كرده و در همه‌شان نسبتا بدرخشد و از پس كار برآید.
وقتی می‌شود نقی معمولی پایتخت و از دریچه تلویزیون به خانه‌های مردم می‌رود، آنقدر خوب از پس نقش برمی‌آید كه می‌شود باور كرد او اصالتا مازندرانی است. فرهنگ این منطقه را می‌شناسد و می‌تواند كاملا قابل باور به نظر برسد و مخاطب را با خود همراه كند.
وقتی بازی در نقش راننده تاكسی فیلم فراری ساخته موفق رضا داوودنژاد را هم می‌پذیرد نقشی قابل باور و جدی را ایفا می‌كند، مردی مهربان و ساده كه تمام تلاش خود را برای تغییر مسیر دخترك داستان به كار می‌بندد و تا پایان ماجرا را مثل یك مرد واقعی پیش می‌رود.
می‌شود درباره محسن تنابنده مثال‌های متفاوت و فراوانی را كنار هم گذاشت.
بازی در قالب طنز و جدی، در فیلمنامه‌هایی با داستان تلخ یا شیرین، او از پس همه این نقش‌ها برمی‌آید و بازی قابل قبولی ارائه می‌كند.
این بازیگر اكنون با بازی خوبش در فیلم «شكستن همزمان بیست استخوان» ساخته جمشید محمودی روی پرده سینماهاست، در این فیلم هم نقش مردی افغانستانی را بازی می‌كند كه اتفاق دشوار و عجیبی را پشت سر می‌گذارد و تمام تلخی نقشی كه ایفا كرده را به مخاطب منتقل می‌كند.
طبق تازه‌ترین اخبار منتشر شده او قصد دارد در نقش یك قاتل عنكبوتی در فیلم سینمایی «عنكبوت» ایفای نقش كند. آن‌طور كه خبرگزاری ایسنا نوشته، عنكبوت دومین ساخته ابراهیم ایرج زاد و به تهیه‌كنندگی جواد نوروزبیگی است كه در گروه اكنون در حال فیلمبرداری آن هستند.
این اثر كه فیلمنامه‌اش را اكتای براهنی نوشته روایت زندگی مردی است كه قصد دارد ریشه فساد را خشك كند و در حقیقت آسیب‌شناسی و نقد نگاه تند است. نقش این مرد را هم طبعا تنابنده بازی كرده و به احتمال زیاد می‌تواند از این قاتل عنكبوتی هم چهره‌ای قابل باور به ما ارائه كند.
 این فیلم برای نمایش در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر آماده خواهد شد و در آن ساره بیات، ماهور الوند، شیرین یزدان‌بخش، فرید سجادی‌حسینی و چهره‌های دیگری بازی می‌كنند. محمدصادق رنج‌كشان هم به عنوان جانشین تهیه‌كننده و سرمایه‌گذار در فیلم «عنكبوت» حضور دارد.