حتی سوغاتی نداریم

حتی سوغاتی نداریم


 برخلاف جمعه ساكت گروه فرهنگی، شنبه‌ای داشتیم پرهیاهو. از ماجرای این‌كه یكی از اعضای گروه مطالب دیگری را در اینستاگرام لایك نمی‌كرد گرفته تا شیطنت‌های عضو سابق گروه فرهنگی (میم. الف كاشانی) برای ایجاد شكاف و تفرقه میان اعضای گروه. البته نامبرده راه به جایی نبرد و مجبور شد خیلی زود به میز كار خود بازگردد! اعضای گروه هم بالاخره به شادی و خنده ماجرا را تمام كردند و شخص نام نبرده یادش ماند كه از این به بعد پست‌های همكارانش را لایك كند.
نكته دیگری كه دانستنش ضروری است را هم بگویم. همان آقای میم. صاد. عین كه گوشی خریده بود و شیرینی هم نداد، حالا از سفر شیراز برگشته دست خالی! این اتفاق ضایعه‌ای به گروه وارد كرد كه نگویم برایتان... البته یكی از اعضا (همان كسی كه از لایك نكردن یكی از افراد نام نبرده ناراحت بود) به شخص سوغات نیاورنده كه مدام پیگیر اخبار نظامی و جنگی جهان است، گفت مگر شما شیراز هم می‌روید؟ فكر كردم فقط عراق، سوریه، لبنان و همین جنوب ایران خودمان می‌روید سفر! و سوغات نیاورنده مات و متحیر كلی جواب‌های آمیخته به شوخی به طرف ایشان و ما كه می‌خندیدیم پرتاب نمود. در هر صورت به سهم خودم ممنونم از این همكار خاص و عزیزمان. حالا كه این همه شرح ماوقع نوشتم، فكر كرده‌اید گزارش نداریم؟ نخیر آقا. داریم، كلی هم گزارش خوب و درست و حسابی. برویم كه برایتان بگویم.
خب... همین اول كاری لو بدهم اسم سوغات نیاورنده را! محمدصادق علیزاده رفته بود یك شب شعر عاشورایی در شیراز و گزارش نوشته برایتان چه گزارشی. در همین صفحه می‌توانید گزارش دبیر گروه‌مان را كه محاسن بسیار دارد و معایبش به پیچاندن سوغات و شیرینی و این موارد محدود می‌شود را بخوانید.
آدم‌هایی كه می‌زنند به مسیر و می‌روند پیاده‌روی اربعین، حتما آدم‌های خاصی هستند. امروز در صفحه 10 رفته‌ایم سراغ این موضوع و تحلیلی جامعه‌شناسانه درباره‌شان ارائه كرده‌ایم. صفحه هم از نظر محتوا جذاب است و هم در فرم چشم‌نواز. آدم از یك صفحه خوب دیگر چه می‌تواند بخواهد؟
سال دوم دانشكده هم تازه‌ترین فیلم رسول صدرعاملی است كه در صفحه 11 امروز مورد تحلیل و نقد قرار گرفته است. بخوانید و ببینید صدر عاملی در این فیلم چه كرده و چگونه اثری را ارائه كرده است. این فیلم به‌تازگی اكران شده و این هفته، دومین هفته‌ای است كه روی پرده سینماهاست.
و اما صفحه 12 و كیكاووس‌خان زیاری با اتفاقات روز سینمای جهان. از ژوكر گرفته تا هیجان‌های ماتریكسی و بازگشت دایناسورها-سینمای هند هم مثل همیشه در صفحه حضور دارد. بروید به این صفحه كه خبرهای همكارمان حسابی تازه است.