ــــــــکه؟

ــــــــکه؟

رضا یزدانی كه قطعه ارث اجدادی را برای سریال تلویزیونی «ترور خاموش» خوانده، درباره همكاری‌اش با این پروژه توضیحاتی ارائه كرده است.
چی گفته؟ من قبلا با آقای احمد معظمی در سریال «جاده چالوس» همكاری داشتم و تیتراژ این سریال را خوانده بودم. بنابراین فرصتی فراهم شد در سریال ترور خاموش نیز افتخار همكاری با آنها را داشته باشم.
مجموعه‌ای از عوامل متعدد از شهرت سازندگان، سابقه همكاری، محتوای فیلمنامه و... در انتخاب من برای پذیرفتن خواندن یك قطعه برای فیلم یا سریال نقش دارد. خب، اگرسابقه همكاری مطلوبی با یك گروه داشته باشم موجب می‌شود در كار بعدی نیز حضور یابم. همچنین تیم سازندگان سریال یا محتوای فیلمنامه بر انتخاب من تاثیرگذار است. درباره ترور خاموش هم مجموعه‌ای از همه این عوامل نقش داشتند.
دیگه چه گفته؟ این خواننده در پاسخ به این‌كه چرا قطعه «ارث اجدادی» كه شش سال از تولید آن می‌گذرد برای تیتراژ این سریال انتخاب شده، گفت: این قطعه را خود سازندگان سریال انتخاب كردند. آنها یك كار ملی- میهنی می‌خواستند. این كار نیز شش سال پیش خیلی محدود منتشر شد اما به آن صورتی كه انتظار می‌رفت همه گیر و به اصطلاح «وایرال» نشد؛ چون آن زمان كانال‌های تلگرامی و اینستاگرامی و امثال اینها وجود نداشت.