آزادی مرد 2 زنه بعداز رهایی از قصاص

آزادی مرد 2 زنه بعداز رهایی از قصاص


مردی كه با همدستی همسر صیغه‌ای خود،زن اولش را به قتل رسانده بود،روز گذشته از لحاظ جنبه عمومی جرم محاكمه شد و با حكم دادگاه از زندان آزاد شد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، چهار سال قبل فریده با برادران خود تماس گرفت و اعلام كرد همسرش همراه زنی‌ناشناس سراغ او آمده و دست و پایش را بسته و قصد كشتنش را داشته‌اند، اما موفق نشده و از محل گریخته‌اند.
زمانی كه زن جوان با كمك برادرانش به بیمارستان رسید حال وخیمی داشت.ضربه‌ای كه با چوب به سر او وارد شده بود، سبب خونریزی مغزی اش شد و این در حالی بود كه همسرش ماده‌ای شیمیایی به دست و پای او مالیده بود كه باعث بروز عفونت شدید پوستی شده بود. فریده سه روز بعد از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد و همسرش در تعقیب پلیس قرار گرفته و دستگیر شد و اعتراف كرد سوظن به همسرش سبب شده بود با همدستی همسر صیغه‌ای خود،فریده را از پای در آورد. چندی بعد متهم در دادگاه به قصاص محكوم شد، اما خانواده فریده مدتی بعد از قصاص گذشت كردند.
روز گذشته متهم در شعبه چهارم دادگاه كیفری یك استان تهران، از لحاظ جنبه عمومی جرم مجازات شد و در دفاع از خود گفت: چند وقتی بود كه همسر صیغه‌ای من در گوشم می‌خواند كه فریده با مردان دیگر ارتباط دارد.من هم به خاطر اعتیاد شدید به مواد مخدر نمی‌توانستم درست فكر كنم.به برادران فریده گفتم او را از خانه من ببرند اما آنها گفتند این وصله‌ها به خواهرمان نمی‌چسبد. روز حادثه مواد كشیده بودم و نفهمیدم چه شد كه دست به قتل همسرم زدم.اما حالا چهار سال است كه در زندان مانده ام و از كرده خود پشیمانم.
حكم آزادی متهم بعد از جلسه رسیدگی دادگاه،با احتساب روزهای بازداشت صادر شد.