آزار و اذیت خانم دكتر داروساز از سوی همكارش

آزار و اذیت خانم دكتر داروساز از سوی همكارش


خانم دكتر جوان كه به بهانه مهمانی راهی منزل همكار خود شده بود، نمی‌دانست قرار است در دام شیطانی دكتر داروساز گرفتار شود. متهم كه از قبل نقشه آزار و اذیت او را كشیده بود، روز گذشته در دادگاه كیفری یك استان تهران اتهام خود را انكار كرد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، تیرماه امسال خانم دكتر جوان با مراجعه به كلانتری شهرزیبا از همكار خود شكایت كرد. او به ماموران گفت: «یكی از همكارانم كه هم دانشگاهی بودیم، با من تماس گرفت و مرا به یك مهمانی دعوت كرد. زمانی كه به خانه او رسیدم دیدم خبری از مهمانی نیست و او ادعا كرد بقیه مهمان‌ها هنوز نرسیده‌اند. من هم گفتم می‌روم و یك ساعت دیگر زمانی كه مهمان‌ها آمدند، دوباره می‌آیم. اما در همان لحظه او با كتك مرا به داخل خانه كشاند و با خوراندن داروی خواب‌آور بیهوشم كرد و همراه یكی از دوستانش كه او را نمی‌شناختم مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند.»
با طرح شكایت شاكی، پرونده راهی دادگاه كیفری شد. پزشكی قانونی تعرض به خانم دكتر را تایید كرد، اما متهم در دفاع از خود گفت: «اتهامم را قبول ندارم و یك بار برای موضوعی كاری آدرس خانه‌ام را به او دادم. اما هرگز با هم رفت و آمدی نداشتیم.»
شاكی گفت: «خانواده من شهرستان زندگی می‌كنند و من از زمان تحصیل به تهران آمدم. حالا این حادثه باعث بی آبرویی من شده و نمی‌توانم به شهرم برگردم.»
هیات قضات برای اخذ تصمیم درخصوص این پرونده وارد شور شدند، در حالی كه متهم ردیف دوم متواری است.