سرقت 3 میلیاردی دختر سارق با آبمیوه

سرقت 3 میلیاردی دختر سارق با آبمیوه

دختر جوان بعد از بیهوش كردن پسر پولدار با آبمیوه مسموم، دست به سرقت اموال سه میلیاردی از خانه‌اش زد .
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، روز 6 آبان امسال مرد كارمندی با حضور درشعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران ازدخترجوانی به اتهام بیهوش كردن و سرقت اموال سه میلیارد تومانی شكایت كرد.
با دستور بازپرس علی ایرد موسی، پرونده به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران ارسال و با تحقیق از شاكی معلوم شد كه او سالها پیش كه دانشجو بوده با خواهر هم دانشگاهی‌اش آشنا شده و بعد از سه سال بی‌خبری، آن دختر با وی تلفنی حرف زده و مدعی شده كه دوست پسرش وی را كتك زده است. بعد از آن به خانه وی آمده تا خواهرش سراغ وی بیاید كه در همین فرصت دختر جوان آبمیوه مسموم به او داده و باعث بیهوش شدن هفت ساعته او شده و بعد از به هوش آمدن متوجه سرقت اموالش به ارزش سه میلیارد تومان شده است. دختر سارق ، گوشی تلفن همراه آیفون، پول، دسته چك، شناسنامه و گذرنامه و كارت ملی، گرین‌كارت آمریكا، هزار دلار، چهار دستبند طلا، دستگاه بخار، اتو، پلی‌استیشن، ظروف عتیقه، زیرسیگاری عتیقه، ظروف كریستال و ساعت‌های ماركدار رادزدیده بود.
ماموران در بازبینی دوربین خانه شاكی تصویر دختر سارق را با مردی كه خودروی مدل بالا داشته به دست آوردند. چند روز پیش خودروی سارقان در میدان شاهد توقیف و مالك آن بازداشت شد و در تحقیقات مدعی شد، دوست دختر سابقش مهسا به ملاقاتش آمده و خواسته تا وی را به خانه پسری برده تا هدایایی كه برای او خریده بود را پس بگیرد. بدون اطلاع از نقشه مهسا با او همراه شده بود.
سرانجام دو روز پیش مهسا نیز بازداشت شد. او مدعی بود به دعوت شاكی به خانه اش رفته و او كوكائین و مشروب تعارف كرده و می‌خواسته به او تجاوز كند كه فرار كرده اما زمانی كه در مواجهه حضوری با همدستش قرار گرفت اعتراف كرد وضع مالی خانواده شاكی خوب بوده و او با داروی بیهوشی كه در آبمیوه ریخته و بیهوش شده، سه میلیارد تومان اموال را دزدیده است.