كلاهبرداری 20 میلیاردی در کانال هواداران بنز

كلاهبرداری 20 میلیاردی در کانال هواداران بنز


مرد كلاهبردار كه با شناسایی طعمه‌هایش در كانال هواداران بنز از آنها 20 میلیارد تومان كلاهبرداری كرده بود، دستگیر شد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، اوایل مهر امسال تعدادی از شهروندان به پلیس مراجعه و از فردی به جرم كلاهبرداری و فروش مال غیر، شكایت كردند. مالباختگان در اظهارات مشابهی بیان كردند؛ متهم با استفاده از كانال تلگرامی هواداران بنز، كسب و كار خود را تبلیغ می‌كرد و به بهانه خرید قطعات خودروهای بنز و بی‌ام‌و از كشورهای حوزه خلیج‌فارس و گرجستان بیش از 20 میلیارد تومان از آنان دریافت كرده و در مواردی حتی خودروهای امانی مالباختگان را فروخته است.
در ادامه كارآگاهان موفق شدند، مخفیگاه متهم را در شهر پرند شناسایی و پس از مراقبت‌های ویژه پلیسی، وی را با دستور قضایی دستگیر كنند. متهم 38 ساله كه متاهل و دیپلمه است، در تحقیقات اولیه به جرم ارتكابی اعتراف کرد و گفت سابقه‌دار بوده و تاكنون دو بار به زندان رفته و به همین دلیل با نام جعلی به بهانه خرید و فروش خودرو و قطعات یدكی از مالباختگان كلاهبرداری می‌كرده است.
معاون مبارزه با جعل و كلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت در این‌باره گفت: تاكنون 15 نفر از مالباختگان، متهم را شناسایی كرده‌اند و وی با دستور قضایی برای تكمیل تحقیقات و شناسایی سایر مالباختگان در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد.