بشنو و جایزه ببر!

بشنو و جایزه ببر!


نشر قناری، تولیدكننده كتاب صوتی، به مناسبت هفته كتاب و كتابخوانی كه مصادف با ولادت حضرت محمد(ص) است، پویش «سلام بر محمد(ص)» را در سینماها و كتابفروشی‌های منتخب برگزار می‌كند.
به گزارش جام‌جم، قناری به مناسبت مصادف شدن میلاد پیامبر اسلام(ص) با هفته كتاب و كتابخوانی، كتاب صوتی «سه كاهن» را در سینماهای آزادی، هویزه، سپیده و ساحل و كتابفروشی‌های منتخب، بین اهالی فرهنگ و هنر توزیع می‌كند.
كتاب صوتی سه كاهن به قلم مجید قیصری و گویندگی فریبا فصیحی در هفت ساعت تولید شده است. این كتاب داستانی جذاب در مورد ترور پیامبر اسلام(ص) توسط سه كاهن در سن چهار سالگی است كه با فداكاری حلیمه نافرجام می‌ماند. سه كاهن، برنده جایزه بین‌المللی اوراسیا در سال ۲۰۱۸ شده است.
پویشِ سلام بر محمد(ص)، نذر در گردش است. افرادی كه این كتاب صوتی را هدیه می‌گیرند، پس از شنیدن و لذت بردن از محتوای جذابش، آن را به آشنایان و دوستان خود هدیه دهند تا دیگران هم در این پویش شریك باشند.
این پویش مسابقه «بشنو، هدیه بده، جایزه ببر» هم دارد. مخاطبین پس از شنیدن كتاب صوتی می‌توانند به نشانی اینترنتی jjp.ir نشر جام‌جم مراجعه کرده و در مسابقه شركت كنند. به قید قرعه، پنج ربع سكه بهار آزادی به پنج نفر هدیه داده خواهد شد.