شكست‌های اخیر غرور ملی را خدشه دار كرد

سلطانی‌فر: حقوق 3 ماه آینده ویلموتس پرداخت شده است

شكست‌های اخیر غرور ملی را خدشه دار كرد

وزیر ورزش و جوانان با بیان این‌كه شكست‌های اخیر تیم ملی فوتبال غرور ملی ما را خدشه‌دار كرد، گفت: ما از فیفادی‌های بعدی استفاده خواهیم كرد.
مسعود سلطانی‌فر در حاشیه جلسه دیروز هیأت دولت در پاسخ به سؤالی درباره علت لغو برخی مسابقات فوتبال داخلی بیان كرد: ما براساس نظر شورای تأمین استان‌ها عمل كردیم. آنها نظراتی درباره وضعیت امنیت كشور داشتند و صلاح دیدند برخی دیدارها به تأخیر بیفتد.
وی همچنین درباره نتایج اخیر تیم ملی فوتبال ایران گفت: ما دو بازی اخیر خود را واگذار كردیم كه این شكست‌ها غرور ملی ما را خدشه‌دار كرد. این دو نتیجه واقعا بد بود و بسیاری از كارشناسان معتقدند چینش‌های این دو بازی و عدم استفاده از بازیكنان جوان و لژیونرها موجب شد نتیجه را واگذار كنیم. البته با نتیجه اخیر دیدار عراق و بحرین ما هنوز فرصت اول شدن را در گروه‌مان داریم. با عزم و اراده وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال برنامه‌ریزی می‌كنیم تا بهترین نتایج را به دست آوریم.
وی همچنین در پاسخ به این پرسش كه چرا فرصت‌های فیفادی را از دست می‌دهیم، خاطر نشان كرد: با هفت یا هشت كشور برای برگزاری مسابقه دوستانه صحبت شده بود. حتی با لیبریا هم تفاهم به دست آمده بود، اما به خاطر مشكلات آنها امكان برگزاری مسابقه فراهم نشد. ما حتما از فیفادی‌های بعدی استفاده خواهیم كرد.
مسعود سلطانی‌فر دیروز همچنین در دیدار با رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ۴۴ سال در انتظار حضور فوتبال ایران در المپیك هستیم و از شما و سرمربی تیم امید انتظار دارم با تمام قدرت و استفاده از ظرفیت‌های فدراسیون، كمیته ملی المپیك و وزارتخانه برای صعود قطعی به المپیك توكیو تلاش كنید.
وزیر ورزش و جوانان به تاج تاكید كرد: فوتبال ایران از هر نظر برای راهیابی به المپیك ژاپن شایسته است و باید شاهد حضور استعدادهای بزرگ فوتبال ایران در بازی‌های المپیك باشیم.