نقشه سیاه مرد موتورساز برای پسر دانش‌آموز

نقشه سیاه مرد موتورساز برای پسر دانش‌آموز

 پسر 12 ساله بعد از سه سال، آزار و اذیت‌های شیطانی مرد موتورساز را فاش كرد. با شكایت مادر قربانی آزار و اذیت، مرد شیطان‌صفت دستگیر شد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، هفته گذشته زن جوانی سراسیمه به كلانتری افسریه مراجعه كرد و از مردی كه در محله سكونت‌شان در مسعودیه تهران مغازه موتور‌سازی دارد به خاطر آزار و اذیت پسر نوجوانش شكایت كرد. زن جوان به ماموران پلیس گفت: پسرم كلاس هفتم است و خیلی وقت‌ها در كوچه با بچه‌ها بازی می‌كند. چند وقتی بود می‌دیدم برای بازی از خانه بیرون نمی‌رود. فكر می‌كردم شاید مشكلی با دوستانش دارد و زیاد موضوع را جدی نگرفتم تا این‌كه همین چند ساعت قبل پسرم به من گفت می‌خواهد رازی را به من بگوید. شروین به من گفت از وقتی كلاس چهارم بودم، صاحب موتور‌سازی محل چند بار من را مورد آزار و اذیت قرار داد. وقتی موضوع را متوجه شدم، سریع ماجرا را به پلیس اطلاع دادم.
با شكایت زن جوان، متهم دستگیر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه كیفری یك استان تهران ارجاع شد. با دستور قاضی شروین به پزشكی قانونی فرستاده شد و آزار و اذیت او تایید شد. متهم در تحقیقات مقدماتی گفت: چند سال قبل ازدواج كردم و عاشق بچه بودم، اما مشكل داشتم و همسرم نتوانست بچه‌دار شود. برای همین از من جدا شد. شروین را در محله می‌دیدم و او را دوست داشتم. او عاشق موتور بود و یك بار از من خواست او را سوار موتور كنم و دوری بزنیم. من هم قبول كردم. بعد هم برایش خوراكی خریدم. اوایل فقط به خاطر این‌كه او را دوست داشتم، به او محبت می‌كردم، اما یك بار وقتی مست بودم، وسوسه شدم كه او را به مغازه بكشانم. من فقط دو بار او را مورد تعرض قرار دادم و قبول ندارم كه از سه سال قبل بارها آزار و اذیتش كرده‌ام.
مادر شروین هم در این جلسه گفت: وقتی شروین خیلی كم‌سن بود به خاطر اعتیاد پدرش از او جدا شدم. شنیده‌ام پدر شروین كارتن‌خواب شده و هیچ‌‌كس حتی خانواده‌اش از او خبری ندارند. از این‌كه پسرم جای خالی پدر را در زندگی حس كند خیلی ناراحت بودم و سعی می‌كردم با كار و تلاش و رسیدگی به شروین، هم برایش پدر باشم و هم مادر، اما حالا این مرد وضع روحی پسرم را به هم ریخته و تمام زحمات من را برای موفق شدن پسرم نقش برآب كرده است.
رسیدگی به پرونده و محاكمه متهم به‌زودی در شعبه دوازدهم دادگاه انجام خواهد شد.