نقش کشورهای منطقه در آشوب‌های اخیر

جانشین فرمانده سپاه در نشست خبری تشریح کرد

نقش کشورهای منطقه در آشوب‌های اخیر

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان این که آمریکا، فرانسه، انگلیس، آلمان و عربستان در خباثت‌های اخیر علیه ایران دست داشتند، گفت: ۴۰ سال است آمریکا علیه انقلاب اسلامی خباثت می‌کند و شکست می‌خورد. در همین قصه اخیر هم خباثت و شیطنت آمریکایی‌ها و دنباله‌روهای آنان مشخص است و خودشان هم این موضوع را اعلام کرده‌اند.
سردار علی فدوی در نشست خبری پس از گردهمایی بانوان بسیجی با بیان این که آمریکایی‌ها دیدند که ۴۸ ساعته چه شکست بزرگی خوردند، گفت: با اطمینان می‌گویم ما یک ۲۴ ساعت را هم از دست نداده‌ایم و نمی‌دهیم.
فدوی افزود: امروز خود دشمنان مدعی هستند در آشوب‌های اخیر دخیل بودند و ما هم ادله کاملی داریم که بیشترین حجم شبکه‌های اجتماعی که می‌توانند درباره یک موضوعی کار کنند، از کدام نقطه جغرافیایی عمل کردند. ما می‌توانیم این را ثابت کنیم و حتما هم ارائه خواهیم داد‌.
وی با بیان این که در جریان آشوب‌های اخیر، برخی همسایگان برخلاف روال همسایگی و بر خلاف رویه مسلمانی خباثت‌هایی را انجام دادند گفت: ما به همسایگان‌مان توصیه می‌کنیم توبه کنند و از شرارت‌های خود دست بردارند.
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: آمریکایی‌ها، فرانسوی‌ها و انگلیسی‌ها اصلاح‌بردار نیستند و حتما خباثت خود را مثل ۴۰ سال گذشته ادامه می‌دهند اما ما هم مثل همیشه آنها را شکست می‌دهیم.فدوی افزود: ما در سپاه به صورت زنده با تمام کشور در تماس بودیم و فیلم‌های همه دوربین‌ها را داریم و قطعا همه اشرار شناسایی می‌شوند. در جریان اخیر، خیلی از مردم در حالی‌که از فاصله یک متری و یک و ‌نیم متری از پشت به آن‌ها شلیک شده، کشته شده‌اند و این یعنی گلوله از میان خودشان شلیک شده است. اشرار با کُلت‌های خفیف خود از پشت مردم را می‌کشتند و این قطعا برای مردم تشریح خواهد شد.