پخش آثار راه‌یافته  به جشنواره در رادیو

پخش آثار راه‌یافته به جشنواره در رادیو

شاه‌آبادی در پاسخ به سوال جام‌جم در خصوص دستاوردهای جشنواره قبل و خروجی كه به خصوص در بخش مردمی داشته بیان كرد: به دلیل این‌كه بخش مردمی گام اول محسوب می‌شد، تعداد آثار زیادی نبود. اگرچه پنج اثر برگزیده داشتیم كه یكی دو نفر از برگزیدگان بخش مردمی امروز جزو همكاران ما هستند و یكی از آنها برنامه ثابتی در شبكه دارد و یكی از نیروهای به كار گرفته شده سازمان است. البته این تعداد كافی نیست. ما طراحی خیلی طولانی‌مدتی در حوزه بخش مردمی نداشتیم. الان كه دبیرخانه دائمی شده، غیر از كسانی كه آثار راه یافته و پذیرفته داشتند، باید سراغ بقیه هم برویم.
وی همچنین ادامه داد: امسال شرایط را به گونه‌ای مهیا كردیم تا تعداد برنده‌ها بیشتر شود و از این رو امیدواریم با توجه به این موضوع آثار بیشتری در این بخش به دست ما برسد. یكی از كارهایی كه شده این است كه مجموع آثار برگزیده این حوزه در آرشیو سازمان در اختیار ما قرار داده شده تا دوستان بتوانند از آنها استفاده كنند. بنابراین سعی می‌كنیم نه صرفا افرادی كه برگزیده شده‌اند بلكه آثاری را كه به بخش نهایی راه پیدا می‌كنند هم از رسانه پخش كنیم.
معاون صدا در پایان نیز درباره نام دبیر جشنواره نیز توضیح داد: ما فراخوان را امروز اعلام كردیم و از این رو هنوز انتخاب نهایی دبیر صورت نگرفته است. كمیته‌های تخصصی در حال شكل‌گیری است و همزمان با آن كمتر از یك ماه آینده دبیر جشنواره نیز مشخص خواهد شد.