خانه  هنرپیشه زندانی پاتوق  دزدان حرفه‌ای

خانه هنرپیشه زندانی پاتوق دزدان حرفه‌ای

سارقانی كه خانه اعیانی یك هنرپیشه معروف تلویزیون در دهه ۷۰ را به پاتوق خود بدل كرده بودند، دستگیر شدند.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، با افزایش انواع سرقت‌ها از جمله موبایل‌قاپی، سرقت مغازه، خانه و موتورسیكلت، در محدوده سركلانتری سوم پلیس پیشگیری پایتخت، شناسایی متهمان در دستوركار ماموران قرار گرفت و با انجام تحقیقات از سوی ماموران كلانتری ۱۲۵ یوسف‌آباد، ردپای دو سارق حرفه‌ای كه پیش از این به اتهام سرقت دستگیر شده بودند، در این پرونده به دست آمد. متهمان تحت تعقیب قرار گرفتند و مشخص شد آنها به خانه‌ای مجلل و فاقد سكنه در یوسف‌آباد در رفت و آمد هستند.
ماموران در ادامه دریافتند مالك خانه، یكی از هنرپیشه‌های معروف در دهه 70 است كه از مدتی قبل به خاطر جعل و كلاهبرداری در زندان به‌سر می‌برد. دزدان خانه این بازیگر را پاتوق خود كرده و اموال سرقتی را در آنجا پنهان می‌كردند.
ماموران با دستور قضایی راهی خانه شده و چهار سارق را دستگیر كردند. همچنین در بازرسی از محل تعدادی از اقلام سرقتی شامل چهار دستگاه موتورسیكلت، گوشی‌های تلفن همراه، تابلوهای نفیس، لوازم تزئینی و ... كشف و ضبط شد. با بررسی ارزش ریالی اقلام سرقتی ارزش آن بیش از هشت میلیارد ریال برآورد شد.
سرهنگ علی آقا كارخانه، سركلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در این باره گفت: متهمان در جریان تحقیقات به بیش از صد فقره سرقت اعتراف كردند. متهمان درباره آشنایی خود با هنرپیشه مشهور نیز ادعا كردند كه این فرد یكی از دوستان قدیمی و دوران كودكی یكی از آنها است و كلید خانه را از این هنرپیشه گرفته و آنجا را به پاتوقی برای اعمال مجرمانه‌شان تبدیل كرده‌اند.