بازداشت 3 قاتل در 2 جنایت

بازداشت 3 قاتل در 2 جنایت


مردی كه پدرزنش را كشته و زن و مردی كه به انگیزه سرقت، مردی را به قتل رسانده بودند در دو عملیات جداگانه پلیسی بازداشت شدند.
به گزارش جام‌جم، سردار مظاهری، فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی در این باره گفت: مرد میانسالی اختلاف‌هایی با همسرش داشت. او با دیدن همسرش در یكی از خیابان‌های بجنورد دعوایش شد و بعد از پایان این دعوا همسر او به خانه پدرش رفت. مرد خشمگین در حالی كه چاقویی به دست داشت ساعاتی بعد به خانه پدرزنش رفت و بعد از دعوا با آنها همسرش و پدر او را با ضربه‌های چاقو زخمی كرد. او قصد فرار داشت كه با تماس تلفنی به موقع همسایه‌ها با پلیس ماموران در محل حاضر شدند و او پیش از فرار بازداشت شد.  این در حالی بود كه پدرزن متهم ساعاتی بعد به‌دلیل شدت خونریزی فوت شد.
وی همچنین با اعلام این‌كه در یكی از روستا‌های بجنورد هم یك زوج جوان پس از سرقت خودرو، اوراق هویتی و كارت‌های بانكی مردی جوان او را به قتل رساندند، گفت: قاتلان، آن مرد را به خانه یكی از بستگانش منتقل كردند و قصد آتش زدن با هدف از بین بردن شواهد را داشتند كه با ورود نیرو‌های انتظامی به آن خانه جسد قبل از سوختن كشف و قاتلان دستگیر شدند.