بروبیا در «محله چینی‌ها»

بروبیا در «محله چینی‌ها»

در حالی كه دوباره‌سازی و احیای فیلم‌های كلاسیك ادامه دارد، «محله چینی‌ها» صاحب یك پیش‌درآمد می‌شود. دیوید فینچر قصد دارد در كار تازه‌اش سراغ دورانی برود كه در این درام دلهره‌آور رومن پولانسكی به تصویر كشیده نشده است. به این ترتیب، داستان كار تازه فینچر به دورانی قبل از شروع داستان فیلم پولانسكی برمی‌گردد.
رابرت تاون، فیلمنامه‌نویس قدیمی و كاركشته هالیوود فیلمنامه كار جدید را با همكاری فینچر می‌نویسد. در حالی كه هنوز معلوم نیست فینچر این داستان را در كدام رسانه (سینما یا تلویزیون) كار می‌كند، نزدیكانش می‌گویند او آن‌را به صورت یك مجموعه تلویزیونی جلوی دوربین می‌برد. فینچر هنوز این خبر را تایید نكرده است.
با این حال، فیلمساز گفته اثر تازه‌اش در همان حال و هوای فیلم كلاسیك سال 1974 پولانسكی خواهد بود و یك درام پررمزوراز را به شکل فیلم نوآر به تصویر خواهد كشید. با آن‌كه تاون در كار نگارش فیلمنامه فیلم پولانسكی هم همكاری داشت، اطلاعی از خط اصلی داستان مجموعه فینچر در دست نیست. در داستان فیلم، جك نیكلسون یك كارآگاه خصوصی است كه از سوی زنی مرموز با بازی فی داناوی استخدام می‌شود تا پرده از یك راز بزرگ بردارد، اما او به‌زودی خودش را درگیر یك توطئه پنهان می‌بیند./ ددلاین