حق با شماست

حق با شماست

#نظارت - شهرداری
صالحی از تهران:
شهرداری منطقه 4 تهران به نهادهای دولتی اجازه ساخت و ساز غیرقانونی می‌دهد. این نهادها به راحتی و بدون هیچ ناظری در ملك‌های خود اقدام به ساخت وساز می‌كنند.

#راه‌اندازی - پل
رضایی از اندیشه:
با وجود اتمام ساخت پل غیرهمسطح در سه‌راهی اندیشه، واقع در جاده مخصوص كرج، اما هنوز این پل راه‌اندازی نشده و همچنان شهروندان باید در ترافیك بمانند. ساخت این پل كمكی به حل ترافیك نكرده است.

 #فدراسیون - فوتبال
خادم از تهران:
قرارداد فدراسیون فوتبال با سرمربی بلژیكی به مانند قرارداد تركمنچای، ننگین بود؛ چراكه مبلغ گزافی از جیب بیت‌المال باید در اختیار این مربی قرار گیرد.

#مسكن - ملی
مجتهد از تهران:
از وزارت مسكن وشهرسازی درخواست می‌شود تا قانون نداشتن سند ملكی را برای سندهای كمتر از 50متر هم كه از شرایط ثبت‌نام مسكن ملی است، معاف كنند. بسیاری از خانواده‌ها خانه‌ای با متراژ‌های بسیار كوچك دارند؛ اما با توجه به تعداد اعضای خانواده نمی‌توانند در این خانه‌ها زندگی كنند.

#مسكن - ملی
قاسمی از تهران:
با توجه به ساخت مسكن ملی در حومه شهر تهران، آیا وام 160 میلیون تومانی سپرده‌گذاران وام اولی در بانك مسكن كه مربوط به مناطق 22گانه شهر تهران است به شهرهای جدید تعلق می‌گیرد؟ لطفا بانك مسكن پاسخگو باشد.

#ادویه - تقلبی
وكیلی از تهران:
فروش ادویه‌های تقلبی و بی‌كیفیت که باعث آسیب به سلامتی شهروندان می‌شود بسیار زیاد شده است. وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو باید جلوی این تخلفات را بگیرد.

 #تورم- معیشت
غلامتباری از تهران:
با تورم و گرانی 15 درصد افزایش حقوق كارمندان و بازنشستگان دولت چه كمكی به افزایش رفاه و معیشت ایشان می‌كند؟  

 #بوی - فاضلاب
لوری از تهران:
کانال فاضلاب خیابان طالبی تهرانسر بوی نامطبوع می‌دهد. لطفا سازمان مربوطه رسیدگی کند.