650 هزار یورو بدهید!

اصرار ویلموتس و دستیارانش بر دریافت غرامت ادامه دارد

650 هزار یورو بدهید!

 مارك ویلموتس و دستیارانش بی‌خیال نمی‌شوند. آنها كه به ازای شش ماه قرارداد با ایران و فعالیت تنها 30 روزه كنار تیم ملی، درآمد دو میلیون یورویی داشتند، همچنان پول می‌خواهند. روز گذشته مشخص شد ویلموتس و وكلایش به مهدی تاج اعلام كرده‌اند باید سه ماه غرامت به آنها پرداخت شود. دستمزد كل كادر او سالانه دو میلیون و 600 هزار یورو است. غرامت سه ماه این قرارداد می‌شود 650 هزار یورو. یعنی رقم بسیار بالاست و می‌تواند در این وضع اقتصادی برای فدراسیون فوتبال كمرشكن باشد.
تاج این موضوع را نپذیرفته و به ویلموتس تاكید كرده چون او قرارداد را فسخ كرده، باید غرامت را بپردازد. مربی بلژیكی هم با فدراسیون مخالفت كرده و می‌گوید چون عملكرد فدراسیون باعث فسخ قرارداد بوده، بنابراین باید غرامت هم پرداخت كنند. ویلموتس در حال حاضر به فیفا شكایت كرده و خواهان گرفتن رقم غرامت است. از سویی فدراسیون فوتبال هم به این جمع بندی رسیده كه از مربی بلژیكی شكایت كند. روز گذشته صادق درودگر، رئیس سازمان اقتصادی فوتبال با تائید این خبر اعلام كرد: ممكن است وارد پروسه شكایت از ویلموتس بشویم اما هنوز كاری نكرده‌ایم. ایشان می‌گوید شما فسخ كنید یا نكنید سه ماه حقوق مرا باید بدهید، فدراسیون هم می‌گوید ما نباید این پول را به شما بدهیم. در حال چالش و مذاكره هستیم تا این موضوع حل شود اما ممكن است این پرونده به نهاد حاكمیت ورزش و فیفا كشیده شود.
تاج اخیرا در مصاحبه‌ای گفته بود جلسه‌اش با ویلموتس در تركیه بسیار خوب بود و علاوه‌بر این‌كه دو طرف در پایان جلسه یكدیگر را بوسیدند، همچنین مربی بلژیكی او را به شام دعوت كرد ولی چون در بلژیك نبودند رئیس فدراسیون ایران دعوتش را نپذیرفت! حالا اما مشخص شده داستان كلا چیز دیگری بوده و جلسه آن‌گونه كه باید دوستانه
نبوده است.