اعتراض بازیكنان تیم ملی برای لباس جواب داد

اعتراض بازیكنان تیم ملی برای لباس جواب داد


فدراسیون فوتبال به‌زودی از لباس‌های جدید تیم‌ملی ایران رونمایی خواهد كرد. بعد از اتمام همكاری با كی‌روش، برند لباس‌ها عوض شد و فدراسیون باردیگر به سمت آل اشپورت رفت. این برند آلمانی كه در گذشته هم تامین‌كننده البسه ایران بود، با كی‌روش مشكلات زیادی داشت. با رفتن او زمینه برای این همكاری دوباره مهیا شد. در بازی‌های گذشته ایران تیم ملی با لباس‌های ایران برند بازی كرد ولی بعضی از بازیكنان در محافل خصوصی می‌گفتند كیفیت آنها بالا نیست.
حالا از داخل فدراسیون خبر رسیده به‌زودی از لباس‌های جدید ایران با طرح‌های تازه، رونمایی خواهد شد. اخیرا مارك ویلموتس سرمربی سابق ایران سفری به آلمان داشت كه در این سفر به كارخانه آل‌اشپورت رفت و لباس‌ها را دید و طرح نهایی را انتخاب كرد. در واقع به امضای او تیم ملی پیراهن خود را انتخاب كرد. قرار شد هر زمان لباس‌ها به تولید انبوه رسید فدراسیون فوتبال به صورت رسمی از آن رونمایی كند. در همین زمینه صادق درودگر رئیس كمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال می‌گوید: «ببینید لباس‌هایی كه الان تیم ملی استفاده می‌كند از لباس‌های قبلی است. به‌زودی مراسم رونمایی از لباس‌های جدید تیم ملی را خواهیم داشت. ما هم دوست داریم ایران با بهترین برندها كار كند ولی وقتی آدیداس حتی به ما لباس نمی‌فروشد نمی‌توانیم برهنه به زمین برویم! برای همین با آل‌اشپورت مذاكره كردیم و توافقات صورت گرفت. بهترین قرارداد را بسته‌ایم و لباس‌ها را هم رایگان دریافت خواهیم كرد.»
درودگر همچنین درباره وضعیت قرارداد ویلموتس و پرداخت دو میلیون یورو به این مربی توسط یك شركت دولتی توضیح می‌دهد: «شنیدم كه گفتند هزینه قرارداد ایشان را شركت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی یعنی شستا پرداخت كرده است ولی این‌طور نیست. یك شركت دیگر بوده است.» او اما در ادامه می‌گوید شستا اسپانسر جدید تیم ملی ایران خواهد بود.