علیرضا جلالی تبار و رامین راستاد همبازی شدند

علیرضا جلالی تبار و رامین راستاد همبازی شدند

به گزارش جام‌جم، رسانه ملی هر سال آثاری را به مناسبت 40 سالگی انقلاب تولید و پخش می‌كند؛ آثاری كه هر كدام به بخشی از اتفاقات آن سال‌ها می‌پردازد. سیمای استان‌ها هم فارغ از این مساله نیست و تا به امروز سریال و تله فیلم‌های متنوعی را با این موضوع تولید و روانه آنتن كرده است.
حالا صدا و سیمای مركز اردبیل مشغول تولید یك تله فیلم با این محوریت است. به همین دلیل فیلم اكشن تلویزیونی «سه سپیده» به كارگردانی رحیم طوفان با بازی علیرضا جلالی تبار و رامین راستاد كلید خورد.
رحیم طوفان، كارگردان و مدرس سینما كه پیش از این فیلم سینمایی «یك كیلو و بیست و یك گرم» را روانه پرده سینماها كرده بود، این روزها مشغول تولید فیلم تلویزیونی سه سپیده در گونه اكشن جنگی است.
سه سپیده با پروداكشن سنگین به تهیه‌كنندگی، كارگردانی و مجری طرحی رحیم طوفان است و به سفارش سیمای استان‌های سازمان صدا و سیما در درجه (الف) در صدا و سیمای مركز اردبیل تولید می‌شود. این فیلم با مضمون 40 سالگی انقلاب در سه دهه ۵۰، ۶۰ و ۹۰ حول محور اتفاقات دی ماه 1357 در ایران است كه تا زمان پیروزی انقلاب اسلامی و فعالیت‌هایی كه مجاهدین در طول این دوران انجام داده‌اند و از جان گذشتگی مدافعان حرم و رشادت‌های انقلابیون به تصویر كشیده می‌شود.
در این فیلم تلویزیونی علیرضا جلالی تبار، رامین راستاد، فرهاد طوفان، نادر نادرپور، سروناز میرائیز، مسعود نخستین، فرناز فرایدی، محمد خورشیدی و ... و جمعی از هنرجویان طوفان به ایفای نقش می‌پردازند.
به زودی اسامی دیگر بازیگران نیز اعلام خواهد شد.عوامل این فیلم عبارتند از: تهیه كننده، كارگردان و مجری طرح؛ رحیم طوفان، نویسنده؛ علی حسن زاده، بازنویسی فیلمنامه؛ لیلا نیكزاد، مدیر فیلمبرداری؛ شاهین طوفان، طراح چهره‌پردازی؛ بابك شعاعی، مدیر صدابرداری؛ علیرضا كریم‌زاده، طراح صحنه و لباس؛ مصطفی منفرد، دستیار و مدیر برنامه‌ریزی؛ محمد بدرلو، عكاس؛ ماهان طوفان و آناهیتا پور عسگری، منشی‌صحنه؛ فرزانه رزمی، مدیر تولید علی محمودی، تدوین و جلوه‌های ویژه رایانه‌ای؛ علیرضا احمدزاده، مدیر تداركات؛ مجتبی بویاچی، دستیار دوم كارگردان؛ سعید بیات، مشاور نظامی؛ سرهنگ مجید شفیع زاده، مشاور اطلاعاتی؛ سرهنگ علوی، مسؤول جلوه‌های ویژه میدانی؛ حمید رسولیان، دستیار اول فیلمبردار؛ سپهر مژدهی نیا، فرمانده اردوگاه الزهرا؛ سرهنگ علی غفاری و مشاور رسانه؛ سمیرا افتخاری.