واكنش تهیه‌كننده به گمانه‌زنی سفر پایتختی‌ها

واكنش تهیه‌كننده به گمانه‌زنی سفر پایتختی‌ها

تهیه‌كننده فصل ششم مجموعه تلویزیونی «پایتخت» به انتشار اخباری درباره ادامه داستان، سفر پایتختی‌ها به خارج از ایران و ... واكنش نشان داد.
الهام غفوری، تهیه‌كننده مجموعه تلویزیونی پایتخت با اشاره به برخی خبرها درباره داستان و روند ساخت فصل ششم این مجموعه و سفر پایتختی‌ها به یكی از كشورهای اروپایی به جام‌جم گفت: در روزهای اخیر كه فصل ششم سریال تلویزیونی پایتخت را در شیرگاه مازندران ضبط می‌كنیم، گمانه‌زنی‌های زیادی درباره این سریال می‌شود كه هیچ‌كدام صحت ندارد.
وی در پاسخ به این سوال كه آیا درست است پایتختی‌ها قرار است برای ادامه كار راهی ایتالیا شوند، توضیح داد: طبق فصل‌های قبلی ما سفری خواهیم داشت، اما هنوز تا امروز این بخش از كار مشخص نشده است؛ این‌كه در ایران خواهیم گرفت یا خارج از ایران، چه برسد به این‌كه بخواهیم در ایتالیا كار كنیم. وقتی هنوز مشخص نشده، چطور رسانه‌ها اخباری در این باره منتشر می‌كنند. به همین دلیل من به شما می‌گویم به هیچ عنوان این اخبار صحیح نیست.
در این مجموعه به كارگردانی سیروس مقدم، بازیگرانی همچون محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین‌فر، هومن حاجی‌عبداللهی، نسرین نصرتی، مهران احمدی، سارا و نیكا فرقانی اصل حضور دارند.