قهرمانی حق هواداران است، حق‌شان را می‌دهیم

خلیل‌زاده: پرسپولیس هیچ‌وقت به مساوی فكر نمی‌كند

قهرمانی حق هواداران است، حق‌شان را می‌دهیم

شجاع خلیل‌زاده شاید داخل زمین چهره یك بازیكن خشن را داشته باشد، اما خارج از میدان چهره دیگری دارد و اهل شوخی و خنده است. او هر بار در تركیب تیمش به میدان رفته، بهترین عملكرد را داشته و آمار و ارقام می‌تواند در مورد این بازیكن بهترین قضاوت را داشته باشد.
 شجاع برای دیدار مقابل سایپا نیز رضایت كادرفنی را به خود اختصاص داد و حالا به بازی با پارس جنوبی جم رسیده است: «دیدار با پارس شاید از نگاه خیلی‌ها برای ما بازی آسانی تلقی شود، اما حقیقت این است كه هیچ بازی راحتی در لیگ برتر وجود ندارد. همه بازی‌ها سه امتیاز دارد و هر حریفی ممكن است برایمان دردسر بسازد. ما تیمی نیستیم كه حریفان را دست‌كم بگیریم. البته همیشه روی توانایی خودمان هم حساب باز می‌كنیم، مثلا هرگز پیش نمی‌آید كه پرسپولیس در یك بازی حتی به مساوی فكر كند. همواره برای برد به زمین می‌رویم و امیدواریم به خواسته‌های‌مان برسیم.»
 این بازیكن حرف‌هایش را این طور ادامه داد: «در 14 بازی گذشته از نیم‌فصل فقط 7 گل دریافت كردیم كه نشان می‌دهد عملكرد تیم‌مان در خط دفاع خیلی خوب بوده. البته تك‌تك بازیكنان در این موفقیت‌ها نقش داشتند؛ چه آن مهاجم تیم و چه بازیكن جوانی كه نیمكت‌نشین است. ما یك تیم هستیم و هر نتیجه‌ای بگیریم، با كمك هم است. در زمان حمله نیز، همه بازیكنان تشنه گلزنی هستند و می‌خواهند دروازه حریف را باز كنند. اصلا به شرایط جدول نگاه نمی‌كنیم و احساس همه ما این است كه پارس یكی از حریفانی خواهد بود كه برای شكست دادن ما به میدان می‌آید. به همین خاطر، برای شادی هواداران هم که شده، با تمام وجودمان به میدان می‌رویم. از مدافع میانی پرسپولیس در مورد سه پیروزی گذشته تیمش مقابل ذوب‌آهن، گل‌گهر و سایپا هم پرسیدیم كه اضافه كرد: «هر سه تیم خطرناك بودند و اگر تمركز نداشتیم، ممكن بود به تیم مان زهر خود را وارد كنند ولی بازیكنان ما باهوش عمل كردند و 9 امتیاز گرفتیم. با همین امتیازات است كه حالا خود را یك مدعی قهرمانی می‌دانیم. به عقیده من تیم ما برای قهرمانی بسته شده و هواداران هم فكر می‌كنند كه رسیدن به این عنوان، حق واقعی آنهاست. به همین خاطر می‌خواهیم با تلاش بیشتر، حق هواداران مان را بگیریم. ما سه فصل قهرمان لیگ شدیم اما باید در همین فصل دوباره این مقام را تكرار كنیم. قطعا این پتانسیل در تیم ما وجود دارد و كافی است با تمركز در هر بازی به میدان برویم و بهترین عملكردمان را داشته باشیم.»