خرید و فروش مسكن ملی تخلف است

خرید و فروش مسكن ملی تخلف است


وزیر راه و شهرسازی تاكید كرد: خرید و فروش مسكن ملی تخلف است و در صورت انجام این تخلف كد رهگیری متخلف باطل می‌شود.
به گزارش فارس، محمد اسلامی اظهار كرد: تاكید می‌كنم خرید و فروش مسكن ملی تخلف است و هر كسی این تخلف را انجام دهد كد رهگیری آن را باطل می‌كنیم. در صورت بروز این تخلف كد ملی درخواست‌كننده هم حذف می‌شود. اصلا این موضوع سودجویی و سوءاستفاده است و اصلا چیزی وجود ندارد كه خرید و فروش شود.
همچنین معاون مسكن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این‌كه متقاضیان مسكن ملی منتظر باشند كه از نیمه دوم بهمن ثبت‌نام مرحله دوم آغاز می‌شود، گفت: ریزش زیادی در ثبت‌نام مرحله اول مسكن ملی خواهیم داشت.
محمود محمودزاده در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به این سؤال كه آیا پالایش ثبت‌نام‌كنندگان مسكن ملی آغاز شده است، گفت:‌ مرحله اول ثبت‌نام مسكن ملی در 30 آذر به اتمام رسید و حدود 240 هزار نفر ثبت‌نام كردند كه این 240 هزار نفر غیر از بافت فرسوده كه 20هزار نفر هستند، در حال پالایش هستند.
وی افزود: این پالایش همانا در سامانه فرم «ج» است كه در حقیقت استفاده از تسهیلات ارز دولتی در حوزه زمین و مسكن است انجام می‌شود و سه تا پالایش دیگر وجود دارد كه در حوزه ثبت اسناد، ثبت احوال و سیستم بانكی می‌شوند كه اینها در حال انجام است و امیدواریم تا نیمه بهمن‌ماه نتیجه نهایی پالایش مشخص شود و به واجدین شرایط اطلاع‌رسانی خواهد شد تا برای طی مراحل ثبت‌نام مراجعه حضوری داشته باشند.