پرسپولیس بدون كالدرون استارت زد

عالیشاه نیامد، بیرانوند آمد

پرسپولیس بدون كالدرون استارت زد

اولین تمرین پرسپولیس بعد از تعطیلات نیم‌فصل، دیروز برگزار شد. كریم باقری كه بزرگ پرسپولیسی‌ها در كادر فنی محسوب می‌شود، اولین تمرین را مدیریت كرد تا قرمزها برای نیم‌فصل دوم آماده شوند. این تمرین در حالی برگزار شد كه قرمزها متوجه شده‌اند اردوی آنها در قطر هم لغو شده است.
 پرسپولیس كه در پایان رقابت‌های لیگ برتر، صدرنشین شده‌ است، درگیر بحران‌هایی شده كه به دلیل اختلاف به وجود آمده است. كالدرون معتقد است عده‌ای درون تیم، او را دوست ندارند و از باشگاه خواسته به جای افشین پیروانی، محسن خلیلی را روی نیمكت تیم بنشاند.
در حالی كه كالدرون منتظر تصمیم باشگاه برای حل مشكل مالی است و باشگاه هم هنوز تصمیم خود را برای ادامه یا قطع همكاری با كالدرون نگرفته، تیم كار خود را برای نیم‌فصل دوم آغاز كرده است.
 بازیكنان مازاد؟
شایعه‌های فراوانی كه در مورد دو بازیكن لیست مازاد كالدرون وجود دارد، با اولین تمرین پرسپولیس به اوج خود رسید.
امید عالیشاه و آدام همتی دو بازیكنی هستند كه در اولین تمرین پرسپولیس برای نیم‌فصل دوم كه زیر نظر كریم باقری برگزار می‌شود، غیبت دارند.
آدام همتی دفاع راست پرسپولیس در دوره برانكو ایوانكوویچ كه البته در آن دوره نیز كمتر فرصت بازی به او می‌رسید، در نیم‌فصل اول حتی در یك بازی در لیست 18 نفره پرسپولیس قرار نگرفت تا جدایی‌اش از سرخپوشان قطعی شود؛ اما دیروز زمزمه‌هایی هم درباره جدایی امید عالیشاه شنیده شد.
گفته می‌شود به این دلیل كه عالیشاه ساعتی پیش از تمرین متوجه شد در لیست مازاد كالدرون قرار دارد، در تمرین حاضر نشد. البته عالیشاه امیدوار است با توجه به سابقه مثبتش در پرسپولیس، در نهایت شرایط را به سود خود تغییر دهد و نیم فصل دوم هم در پرسپولیس باقی بماند.
 بازگشت بیرانوند
تمرین دیروز جدا از غیبت عالیشاه، یك نكته جدید داشت: حضور علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس.
بیرانوند كه در هفته پایانی نیم‌فصل اول از سوی كالدرون از حضور در تمرینات معاف شده بود، از دیروز دوباره در تمرین پرسپولیسی‌ها شركت كرد. این در حالی بود كه بوژیدار رادوشوویچ دیگر دروازه‌بان پرسپولیس به همراه بشار رسن بازیكن عراقی این تیم در تمرین دیروز حضور نداشتند كه غیبت این دو بازیكن خارجی با اطلاع باشگاه  بود.


پرسپولیس از كالدرون زمان خواست!
باشگاه پرسپولیس با ارسال گزارشی به سرمربی آرژانتینی، برای انجام مطالبات او زمان خواست. تمرینات آماده‌سازی پرسپولیس برای حضور در نیم‌فصل دوم از دیروز آغاز شد و این در حالی است كه هنوز تكلیف سرمربی سرخ‌ها مشخص نیست. از زمان ترك ایران توسط كالدرون، پرسپولیسی‌ها هیچ‌كدام از شروط او را برآورده نكرده‌اند و به همین خاطر، بسیاری پیش‌بینی می‌كنند كه او نیز مثل برانكو ایوانكوویچ ایران را ترك كند. با این حال باشگاه پرسپولیس دیروز اعلام كرد كه از كالدرون فرصت خواسته تا در آینده حقوق او و بازیكنان را پرداخت كند. در گزارش سایت رسمی سرخ‌ها آمده است: باشگاه در تلاش است مقدمات بازگشت كالدرون و همكارانش را فراهم سازد. با توجه به لغو اردوی قطر، هنوز مشخص نیست كه اردوی زمستانی پرسپولیس در كدام یك از شهرهای ایران برگزار خواهد شد.