بازگشت آلبر كامو  به تهران

بازگشت آلبر كامو به تهران

پس از چند روز تعطیلی برخی نمایش‌ها، خبرهایی بخوانید از آغاز به كار چند نمایش در چند تماشاخانه تهران. البته یكی از خبرها را هم در ستون سمت راست درباره نمایش «آشپزخانه» آوردیم و اینجا تكرارش نمی‌كنیم.

ركوئیم برای یك راهبه
نمایش ركوئیم برای یك راهبه به نویسندگی آلبركامو و كارگردانی روزبه اختری از دیروز ۱۷ دی آغاز به كار كرد و قرار است تا ۳ بهمن ساعت ۲۰و 45دقیقه در تماشاخانه مهرگان روی صحنه باشد.
اشكان هورسان، نسترن ابراهیم زاده، حامد سوری، درسا حكیم الهی، ثمین امینی، محمدجواد ملك زاده، سیاوش مرادیانی و فرزاداحدی بازیگران این نمایش هستند.
علاقه‌مندان به این نمایش می‌توانند از سایت تیوال بلیت بخرند.
 زندگی با طعم خردل
«زندگی با طعم خردل» هم نمایشی است كه از امروز به نمایش درمی‌آید. نمایش، نوشته محمد غدیرزاده است و سعید نجفیان آن را كارگردانی می‌‌كند. دیروز پوستر این نمایش نیز توسط علیرضا خدامرادی طراحی و منتشر شد. این نمایش از امروز 18 دی درتماشاخانه سرو انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس تا 11 بهمن  ساعت 20و 30دقیقه پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود. در این نمایش كه بر اساس متن منتخب سیزدهمین جشنواره تئاترمقاومت تولید شده است یعقوب صباحی، علی یعقوب‌زاده و ... حضور خواهند داشت.
كاكتوس
اما سومین نمایشی كه می‌خواهیم به شما معرفی كنیم، نمایشنامه «كاكتوس» به كارگردانی علیرضا دستمالچی است كه از شنبه 21 دی، ساعت 21 در خانه نمایش مهرگان، سالن شماره یك خوانش می‌شود. كاكتوس، اثری از زنده‌یاد استاد اكبر رادی كه نمایشنامه‌ای تك پرده‌ای است و در آن نویسنده، تاثیر زندگی مدرن و مادی را بر فرد و خانواده نشان می‌دهد. نقش‌خوانی این اثر بر عهده نازنین تبریزی، كیوان بهرامی و سید ایمان مصلح است. علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه كنند.