دردسر سرقت گوشی آقای وكیل برای دزدان

دردسر سرقت گوشی آقای وكیل برای دزدان


چهار پسر 18 ساله كه با تشكیل باندی تحت پوشش مسافربر، از زنان و مردان سرقت می‌كردند، گمان نمی‌بردند سرقت گوشی مرد وكیل آنها را گرفتار می‌كند.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، از چندی پیش زنان و مردانی با حضور در پلیس آگاهی شكایت كردند كه به‌عنوان مسافرسوار خودروی پرایدی شدند كه چهار سرنشین آن با چاقو آنها را تهدید كرده و بعد پول و گوشی تلفن‌همراهشان را دزدیده‌اند. با دستور بهشتی، بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه 34 تهران، تحقیقات پلیسی ادامه یافت تا این‌كه فردی كه وكیل بود نیز به پلیس آگاهی آمد و شكایت كرد سارقان گوشی‌اش را دزدیده‌اند، اما موقعی كه سارقان، وی را از خودرو بیرون انداختند توانسته شماره پلاك خودرویشان را به خاطر بسپارد. ماموران با استعلام از پلاك خودروی پراید متوجه شدندكه مالك آن مهرداد 18 ساله بوده كه ساكن غرب كشور است كه شناسایی و بازداشت شد. متهم در تحقیقات پلیسی به همدستی با سه دوستش در صد فقره سرقت اعتراف كرد وگفت: هفت ماه پیش همراه سه نفر از دوستانم به تهران آمده و در ساختمان‌های نیمه‌كاره و باربری مشغول کار شدیم. یك روز در پایانه مسافربری با مردی آشنا شدیم كه او دزدی به شیوه زورگیری از مسافران با تهدید چاقو را به ما آموزش داد و ما سرقت می‌كردیم. تاكنون صد فقره دزدی انجام دادیم. قصد فروش پرایدم را داشتم كه در مركز خلافی متوجه دستور توقیف خودرویم شدم و از آنجا فرار كرده و بعد به قیمت ده میلیون تومان فروختم. قصد خرید یك خودروی پژو را داشتم كه شناسایی و دستگیر شدم.
 با اعتراف، وی سه همدستش نیز دستگیر شدند و به همدستی با وی در سرقت‌های گوشی تلفن همراه سرقتی و پول‌های شاكیان اعتراف كردند.