درگیری مقابل كلانتری راز مامور قلابی را فاش كرد

درگیری مقابل كلانتری راز مامور قلابی را فاش كرد


راز مامور قلابی كه به بهانه وصول طلب سراغ بدهكاران می‌رفت، با درگیری او با آخرین شاكی پرونده‌اش در مقابل كلانتری فاش شد.
 به گزارش خبرنگار جام‌جم، صبح روز یكشنبه ماموران گشت پیشگیری یكی از كلانتری‌های شرق تهران در زمان خروج از كلانتری مشاهده كردند دو نفر در مقابل كلانتری با هم درگیری لفظی داشته و دست به یقه شده‌اند كه یكی از ماموران برای بررسی موضوع وارد عمل شده و این دو مرد را از هم جدا كرد. یكی از طرفین دعوا در خصوص درگیری‌اش با مرد جوان ادعا كرد‌؛ این مرد كه از ماموران كلانتری است به مقابل در خانه‌ام آمد و با نشان دادن یك حكم جلب مدعی شد باید به او پول پرداخت كنم تا بتواند رضایت شاكی را بگیرد و من را به كلانتری منتقل نكند.
ماموران در ادامه با بازرسی بدنی مامور قلابی از جیب مرد جوان یك رشته دستبند، گاز اشك‌آور و آنتن بی‌سیم پیدا كردند. ماموران در ادامه مردی را كه این مامور را اجیر كرده بود پیدا كردند كه او عنوان كرد: از طریق یكی از دوستانم با این جوان كه خود را مامور معرفی كرده بود آشنا شدم، وی مدعی بود می‌تواند طلبم را از مرد بدهكار بگیرد. من از او خواستم این مشكلم را حل كند.
در ادامه از مامور قلابی تحقیق شد كه او در بازجویی‌ها گفت: این شیوه را از یكی از دوستانم آموزش دیدم و قرار بود بعد از وصول هر طلب 40 درصد آن را بگیرم، اما خیلی زود شناسایی و دستگیر شدم.
تحقیقات از متهم توسط ماموران ادامه دارد.