رونمایی از پوستر درخت گردو و تعارض

رونمایی از پوستر درخت گردو و تعارض


پوستر فیلم‌های سینمایی درخت گردو و تعارض در آستانه حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد.
به گزارش جام‌جم، اولین پوستر فیلم سینمایی درخت گردو به كارگردانی محمد حسین مهدویان و طراحی محمد‌حسین هوشمندی در دسترس مخاطبان قرار گرفت.
این فیلم به كارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌كنندگی سید‌مصطفی احمدی مضمونی تاریخی - اجتماعی دارد و در بخش مسابقه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر نمایش داده می‌شود.
پیمان معادی، مینا ساداتی، مینو شریفی و مهران مدیری بازیگران درخت گردو هستند.
همچنین پوستر فیلم سینمایی تعارض به كارگردانی محمدرضا لطفی و تهیه‌كنندگی سیدامیر سیدزاده با طراحی علیرضا قدیمی در آستانه حضور در بخش مسابقه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد.
تعارض كه پیش از این با نام ریست در رسانه‌ها شناخته شده بود، یكی از آثار متفاوت این دوره از جشنواره به لحاظ فرم و شكل بصری آن است كه برای اولین بار در ایران از زاویه دوربین‌های مدار بسته به روایت پرداخته شده و این می‌تواند چالش‌هایی را برای مخاطبان به وجود آورد.
تعارض به عنوان تنها فیلم سیاه و سفید جشنواره، یك سایكودرام است كه لطفی فیلمنامه آن را به نگارش درآورده و تهیه‌كنندگی آن را سیدامیر سیدزاده به عهده دارد و اولین اكران آن در بخش مسابقه فیلم‌های اول سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر اكران خواهد شد.
رضا بهبودى، سودابه بیضایى، محمد صدیقى‌مهر، حامد رحیمى‌نصر، پریسا محمدى و رقیه افشین‌پور بازیگران این فیلم سینمایى هستند.
در خلاصه داستان این فیلم آمده: «احساس مى كنم دیوونه شدم... یه جورایى به تمام دوربین هاى مداربسته كه دارن آدم رو كنترل می‌كنن حساسیت پیدا كردم... اونقدر توى این ماجرا غرق شدم كه احساس مى كنم پشت همه این دوربینا یه نفره... یه نفر كه چهار چشمى داره منو نگاه مى كنه!»
عوامل تعارض كه محصول مشترك ایران و جمهوری چك است، عبارتند از نویسنده و كارگردان: محمدرضا لطفى، تهیه‌كننده: سید‌امیر سید‌زاده، مدیر فیلمبردارى: مجید گرجیان، طراح صحنه و لباس: افسانه صرفه‌جو، طراح گریم: پدرام زرگر، صدابردار: علی گراكویى، تدوین: بابك قائم، مدیر تولید: محمد سیدزاده.