واكنش روحانی به صهبایی

واكنش روحانی به صهبایی


در مقدمه گزارش هم گفتیم كه تلاش كردیم برای تهیه گزارش اصلی این دو صفحه با خود شهرداد روحانی، رهبر اركستر سمفونیك تهران هم صحبت كنیم تا صرفا با نقل حرف‌های منوچهر صهبایی كه در اجرای پنجشنبه‌شب این ارکستر جایگزین روحانی شده و انتقادات تندی را نسبت به ا و و نیز بنیاد رودکی مطرح کرده بود یكطرفه به قاضی نرفته باشیم كه او را نیافتیم. چنانچه روحانی در صفحه اینستاگرامش نوشته است، این روزها در خارج از کشور به سر می‌برد.
با این حال، او پس از حاشیه‌های اجرای پنجشنبه‌شب این مجموعه که رقم خورد، توضیحاتی را در صفحه‌ شخصی‌اش در اینستاگرام منتشر كرده است.
در متن منتشر شده از سوی شهرداد روحانی آمده است:
«مخاطبان محترم اركستر سمفونیك تهران. با درود
از آنچه شب گذشته در تالار وحدت و در میانه اجرای اركستر سمفونیك تهران روی داد، عمیقاً متأسفم. امیدوارم فضای موسیقی ما همچون گذشته در مسیر صلح و دوستی در حركت باشد. از نوازندگان محترم اركستر سمفونیك تهران، برای حمایت از مخاطبان برنامه و نیز جایگاه رهبر اركستر سمفونیك تهران كمال تشكر را دارم».
شهرداد روحانی این متن را با امضای «مدیر هنری و رهبر اركستر سمفونیك تهران» در صفحه شخصی خود منتشر كرده است.
حالا باید منتظر ماند و دید بنیاد رودكی وسط این نزاع كه مبتنی بر چند ادعا از جوانب مختلف است، چه واكنشی نشان خواهد داد. فعلا كه اوضاع اركستر سمفونیك تهران هیچ خوب نیست.