حق با شماست

حق با شماست

info@jamejamdaily.ir روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

 #آسفالت - خراب 
فنایی از كرج: 
آسفالت بلوار شهید سردار قاسم سلیمانی در شهر كرج، بسیار نامطلوب و خراب است و نیاز به ترمیم و مرمت دارد.

 #حفاظت -‌ محیط‌زیست
شبستری از تهران:
حفاظت از محیط‌زیست توسط دولت به كمترین حد خود رسیده است. با این روند شاهد انقراض جانوران خواهیم بود.

 #نان - سنگک
رهگو از قزوین:
از یك ماه پیش نان سنگك در قزوین علاوه بر 30 درصد افزایش قیمت،کاهش وزن داشته است و هیچ مسؤولی هم جوابگوی اعتراض مردم نیست. 
 #لامپ - کم‌مصرف
صفری از گرمسار:
قیمت لامپ‌های كم مصرف بسیار گران شده است و با توجه به شعار اصلاح الگوی مصرف، بهتر است با كاهش قیمت این لامپ‌ها، تشویقی برای استفاده این لامپ‌ها، توسط مردم ایجاد شود. 
 #مسکن -  ملی 
شهروندی از تهران: 
با وجود داشتن تمام شرایط مسكن ملی، ولی نام بنده از لیست حذف شده است. چرا؟ به نظر می‌رسد پایش اطلاعات اشتباه بوده است که با وجود داشتن شرایط، حذف شده‌ام. 

 #مانع - پیاده‌رو
احمدی از تهران: 
در بسیاری از پیاده‌روهای شهر جانمایی اشتباه باغچه‌ها و گلدان‌های سنگی باعث ایجاد مانع در عبور و مرور عابران پیاده می‌شود.  سازمان مربوطــه لطفا رسیــدگی کند.

جوابیه
در پی درج پیامی در روز یكشنبه مورخ ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ با عنوان «ایجاد مزاحمت ساختمان نیمه‌كاره شركت نفت در بزرگراه حقانی» رئیس اداره روابط عمومی شهرداری منطقه 3 تهران با ارسال نمابری اعلام كرد: طی بررسی‌ به‌عمل آمده ملك محصور بوده و دارای دو نگهبان 24 ساعته است كه اجازه تردد به هیچ‌كس را نمی‌دهند و ملك یاد شده از سالیان گذشته (حدود 20 سال) به صورت نیمه‌كاره رها شده كه در این راستا و به جهت تعیین تكلیف اخطاریه صادر و ابلاغ شد.